STAJYERLİK----1

171 6 0
                                    

Sabah kalktığımda terde yatan bir Felix gördüm banyoya girip rutin işlerimi hallettim. Sonra birden 3p mekanizmam açıldı(3p=pizza,pijama,pislik) direk gipip mutfaktan koca bir surayiye su doldurup odama geldim hala uyuyordu direk suyu tam kafasının oraya tuttum ve nişan aldım sonra kendimi tutamadım direk döktüm suyu yerinden çok pis zıpladı ve bana kötü kötü bakmaya başladı.

 Sonra birden 3p mekanizmam açıldı(3p=pizza,pijama,pislik) direk gipip mutfaktan koca bir surayiye su doldurup odama geldim hala uyuyordu direk suyu tam kafasının oraya tuttum ve nişan aldım sonra kendimi tutamadım direk döktüm suyu yerinden çok p...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

sonra uykulu haliyle:

-niye böyle gereksiz birşey yapma amacı duydun.

+canım sıkılmıştı ve çok istedim yaptım 

-afferim böyle devam et bende annene gidip okuldaki o olayı anlatiyim

+tamam özür dilerim birdaha olacak  ama sakın anneme birşey söyleme.

- o da bana kalmış belki sıkılırım belki de canım ister direk gidip söylerim 

+aaaa saat kaç olmuş okula geç kalıcaz 

-tamam sen git kahvaltını yap giyinip geliyorum 

+tamam

hemen aşağı indim annem evdemi diye baktım ama çoktan şirkete gitmişler evde sadece gereksiz kardeşim,ben ve abim kalmıştık . Kardeşimle okulumuz aynı yani o lise bir . çok sinir bozucu ama en sevdiğim özellik yemeğim olmayınca gidip ondan alıyorum . Bugün  okulda basketbol antermanı var yeni bir kız gelicekmiş.Yeni gelenleri hiç sevmiyorum.Derken abim aşağıya indi.İnmesiyle telefonuma mesaj gelmesi bir oldu . mesaj bizimkilerdendi.

gıybet;

celal:herkese günaydın dicem ama geçenki gibi ters karşılamanızdan korkuyorum 

utku:o zaman iyi geceler de birşeyler de ama günaydın deme kardeşim.

ırmak: anlaşıldı sizden kaçış yok  

ben:boşver abim var evde ve ben birazdan okula kaçıcam ama kaçma yolu arıyorum.

celal: ben kurtarırım seni şimdi herkes parka geliyor 5 dakikanız var 

utku:tmm

ırmak:tmm

ben:tmm 

hemen telefonu kapattım ve abime döndüm 

+ben çıkıyorum sende gelirsin tek başına 

-bende çıkıyorum birlikte gidelim kardeşim 

+hayır gerek yok 

-bence var

+abi ben arkadaşlarımla gidicem 

-tamam bende sizinle geliyim işte 

+ off  abi off

-off deniz off


arkadaşlar sınavım var ama söz veriyorum çarşamba günü atıcam anca bukadar yazaabildim



미안해.

K-POP ile hayal etHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin