abim de bizimle gelmişti.Irmak ve ben buunun bir rüya olmaması için dua edrken erkekler bize bakıp içlerinden saymadıkları küfür bırakmıyorlardı.sonunda okula geldik.Abim direk diyer üyelerin yanına gitti.bende seungmin'e bakmaktan yolumu görmeme gerk kalmadan Irmakla çarpıştık.Çünki o da jisung'a bakıyodu .
son 2 ders bedendi ısınma hareketlerini ben yaptırıyodum.Okula yeni gelen kız önce bana pis pis baktı sonra hoca ya gidip birşeyler söyledi ve hoca bana dönüp "Deniz yeni gelen arkadaşın ısınma hareketlerini yaptırmak istiyormuş" dedi. bende "ama hocam arkadaşımız hiç bir sporla ilgilenmiyor ve ben okul takımındayım"dedim.hoca" geçen yılki kız basketbol turnuvasında 1. olmuş arkadaşın " dedi. ben bu kızı rahat bırakmam arkadaş.1. ders bitti ben sinirden parmağımı ısırıyodum birden metalik bir tat geldi sonunda başardım kanattım parmağımı . abim elimdeki kanı görünce koşarak geldi bizimkiler alışık olduğundan hiç birşey yapmıyorlardı .
ben kıza kenetledim gözlerimi hiç bir şey yapmıyorum . Tamam işte şimdi bizimkiler korkmaya başladı çünkü hiç böyle birşey olmamıştı eskiden . kız basketbol potasında oynamaya başlayınca onun yanına doğru gittim.Herkes bana bakıyodu bazılarıda arkamdan geliyodu . en sonunda kızın yanına gittim benden kötü oynuyodu hiç yerimden kımıldamadan elimi kaldırıp potaya attığı topu tuttum.Kız üstüme geliyodu bense kıpırdamıyodum.dayanamadım ve "geçen sene 1. olmuşsun tebrik ederim".teşekkürler". "ama bence geçen sene ben yoktum ondan birinci olmuşsundur"kızın suratı düştü etrafımızdakilerde "oooooooooo"diye bağrıyolardı. en sonunda hoca geldi ve "okul kaptanı arasında karasız kaldım " dedi. ben kendimi tutmaya çalışırken hoca:"ne yapıcağımı bbilmiyorum bir yöntem bulursanız bana söyleyin dedi ve gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
K-POP ile hayal et
Fanfictionilk kitabım . STRAY KİDS, BTS,NCT,ATEEZ,BLACK PİNK, SHİNEE GİBİBİRSÜRÜ GRUP OLUCAK VE AYNI ZAMAN DA JYP NİN YENİ GRUBUNU KURUCAKLAR . TÜM BİLGİLERİ DAHA İYİ ÖĞRENMEK İÇİN BU KİTABI OKUYUN.