Jak wyglądało to spotkanie?

689 38 36
                                    

Nawiązanie do poprzedniego rozdziału^^^

🛷Iwabee Yuino🛷
Najpierw nawrzeszczałaś na niego za okno, a później wysłuchałaś długiego monologu, dlaczego nie powinnaś się tak na niego za to gniewać. Tak się znudziłaś, że po prostu by przestał gadać mu wybaczyłaś.

🥌Inojin Yamanaka🥌
Nic, nie mówił za pomocą zwoju przedstawił waszą przyjaźń, aż do kłótni i tej chwili kiedy mu wybaczasz.

Boruto Uzumaki
Wyrzucił z siebie wszystko co w danym momencie przychodziło mu do głowy, choć nie było to na temat przeprosin i tak mu wybaczyłaś.

❄️Shikadai Nara❄️
Stał pod waszym drzewem, gdzie gracie w Shogi z kwiatami i czerwonym śladem ręki na policzku, ciekawe kto go zostawił...

☃️Denki Kaminarimon☃️
Mówił wszystko tak szybko, że ledwo zrozumiałaś o co chodzi, ale po stwierdziłaś, że wystarczyło po prostu „Przepraszam"

⛄️Mitsuki⛄️
Uśmiechnął się tylko i przeprosił.

🌨Kagura Karatachi🌨
Powiedział Ci, że jak wygrasz pojedynek z nim na katany możesz zrobić co chcesz, ale jeśli przegrasz wybaczysz mu. Już wiedziałaś skąd ta rękawica.

🌠Shinki🌠
Zastałaś go siedzącego zza biurkiem Garry, wstał i po prostu cię przytulił, ale jego płaszczyk troszeczkę Ci się wbijał.

🏔️Huoki Teketori🏔
Niby przypadkiem wpadł na Ciebie i Sumire, która po chwili się ulotniła, a chłopak upadł na kolana i przytulił się do twoich nóg, by zacząć wręcz błagać o wybaczenie.

🎄Metal Lee🎄
Spotkałaś się z nim, a on o dziwo bez żadnego zająknięcia i swojego ataku, zaczął Cie przepraszać. Byłaś w takim szoku, że wybaczyłaś bez zastanowienia.

BORUTO preferencjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz