Co się wydarzyło pod czas jego randki?

687 34 19
                                    

🛷Iwabee Yuino🛷
Zapowiadało się dobrze, jednak po dłuższej chwili zaczęli się kłócić i zarządzili koniec randki. Trochę było Ci szkoda, że powiedziałaś dziewczynie, że nie bardzo ją lubi.

🥌Inojin Yamanaka🥌
Chłopak tak jak mu kazałaś wziął dla dziewczyny mały bukiet, biedny nawet nie wiedział, że dziewczyna ma alergie na kwiaty.

Boruto Uzumaki
Ktoś pomalował twarze Kage. Jego ojciec od razu domyślił się, że to on, a że wiedział iż Ty wiesz gdzie jest kazał Ci iść z nim. Chłopak nieźle się zdziwił widząc Cię z jego ojcem. Dobrze, że nie widział Twoich czerwonych dłoni.

❄️Shikadai Nara❄️
Wszystko układało się dobrze gdyby nie to, że właśnie wracałaś do domu spacerem i przechodziłaś obok nich, a Nara zaproponował, że przejdą się z tobą. Dziewczyna nie była zachwycona, za to Ty byłaś zadowolona z takiego obrotu spraw.

☃️Denki Kaminarimon☃️
Nie poszedł. Biedny tak się ze stresował, że nie wyszedł z pokoju przez następne dwa dni.

⛄️Mitsuki⛄️
Nie było najlepiej, już na samym początku wąż chłopaka postanowił wydostać się spod jego rękawa i przerazić dziewczynę, która trzymała się na odległość od chłopaka przez resztę spotykania.

🌨Kagura Karatachi🌨
Byłoby dobrze gdyby nie to, że chciała zobaczyć jak radzi sobie z mieczami...

🌠Shinki🌠
Wszystko się udało, dziewczyna nawet zaakceptowała jego dziwnie zwyczaje, jednak on czuł się z tym dziwnie.

🏔️Huoki Teketori🏔
Nie było trzeba długo czekać, ażeby dziewczyna nie wytrzymała tego, że z nią nie je i czeka, aż się odwróci.

🎄Metal Lee🎄
Nie odbyła się. Chłopak nawet nie ruszył sprzed swoich drzwi ze stresu.

BORUTO preferencjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz