Dèbut: biz çok güzel olurduk

526 37 45
                                    

Ariana Grande - 7 Rings

Her gece aynı bara gelip aynı yere oturup bakışıyoruz. Sadece bakışıyoruz. Gözlerimizdeki her bir arzu parıltısının fazlasıyla farkında olarak bakışıyoruz. Ama asla ikimizde bir hamle yapmıyoruz.

Herkes farkında bizi. Arkadaşların farkında, arkadaşlarım farkında.

Sadece sakince içkilerimizi yudumluyoruz ve bakışıyoruz. Arada bir birbirimizi süzüyoruz.

Ah, o ellerin Min Yoongi... onların vücudumda dolaşmasını o kadar çok isterdim ki... Bu düşünceyle gözlerimin daha da parladığına eminim zira seninkiler de fazlasıyla parlak.

Birbirimize deli oluyoruz, bunun farkındayız. Peki neden sadece burda, neden sadece geceleri ve neden sadece bakışıp hiç birbirimize adım atmıyoruz?

Zevki de burda sanırım, hm? Ama neden birbirimizi tadarken ne kadar zevkli olduğuna bakmıyoruz ki? Güzel olmaz mıydı, Min Yoongi?

Oh, kesinlikle güzelden de öte olurdu. Biz çok güzel olurduk.

▪️▪️▪️▪️▪️

Hey, selam. Bu bir süredir başlık şeklinde taslaktaydı ve az önce ilham geldi, bende tanıtımı yazayım dedim.

Artık oneshot mı olur, iki üç bölümlük bir fic mi olur bilmiyorum ama büyük ihtimalle iki üç bölümlük olur.

Bu ficte smut yazmam lazım ve ben smut özürlüsüyüm...

Neyse bunu şimdilik yayımlıyorum, kalsın burda. Daha sonra bakacağım.

190519 1424

Selam, tekrar yayınlamaya karar verdim. Umarım kaldırmam.

301120 11.40

Mamihlapinatapei : ymHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin