2/2 "yemeğe çıksak ya."

511 25 79
                                    

Diğer bölümün devamı niteliğinde ya zaten öyle de direkt bittiği yerden devam ediyor olay akışı, teşekkürler.

Ayrıca "yok sen semesin, yok sen ukesin kendine gel" temalı yorumları, ne olursa olsun, kendinize saklarsanız çok memnun olurum. Zira benim kitaplarımda böyle bir şey olmaz. Tekrardan teşekkürler.

Cigarettes After Sex - Apocalypse

Yoongi ve Jimin hala oldukları yerde. Jimin'e gitmek namına hiçbir şey yapmadılar. Çünkü birbirlerinin gözlerinde kaybolmakla meşguller sanki aylarca bunu yapmamışlar gibi. Ama Jimin dayanamayan ve harekete geçen taraf yine. Artık Yoongi'ye dokunmak istiyor, onunla bir olmak istiyor. Bu düşünceler bile karnının kasılmasına, 42 kilometre maraton koşmuşcasına nefes nefese kalmasına neden oluyor.

Jimin, kafasını biraz Yoongi'ye yaklaştırıyor. Artık o Yoongi'nin nefesi, Yoongi'de Jimin'in nefesi. Jimin sağ elini karşısındaki nefes nefese olan adamın ensesine götürüyor ve birleştiriyor o kiraz dudaklarını bal dudaklara. İkisinin de gözleri kapanıyor. Biraz dinleniyorlar birbirlerinin dudaklarında.

Yoongi, ufak ufak öpücükler kondurmaya başlıyor Jimin'in dudağının her bir santimine. Elleri belini okşuyor. Jimin, sağ elini Yoongi'nin ensesinden saçlarına kaydırıyor. Bu sırada Yoongi, Jimin'in boynuna inene dek öpmeye devam ediyor. Önce Jimin'in bebek kokusunu içine çekiyor. Bir süre dinleniyor boynunda. Jimin de taklit ediyor karşısındaki çilek kokulu adamı.

"Çok güzel kokuyorsun Jiminssi..."

Derin derin soluyorlar birbirlerini bir süre.

"Sende öyle. Sen de çok güzel kokuyorsun Yoongissi."

Jimin, Yoongi'nin boynuna minik bir öpücük konduruyor ve evine gitmeleri adına Yoongi'nin elini minik eliyle avucuna alıyor. Jimin önde arkasından Yoongi'yi sürüklemeye başlıyor keza Yoongi şaşkın. Birleşmiş ellerine bakıyor ve uyumu karşısında nutku tutuluyor. Bu kadar güzel duracağını hayal bile edemezdim diyor kendi kendine.

Tuvaletten el ele bar çıkışına doğru ilerlediklerini gören arkadaşları ıslıklar ve alkışlar eşliğinde onları uğurlayıp tekrar daha büyük bir kutlamaya tutuşuyorlar. Dediğim gibi daha fazla içki için bahane bunların hepsini. Onların ıslık ve alkışlarını duyan ikili birbirine bakıp gülümsüyor ve Jimin'in arabasına ilerlemeye devam ediyorlar.

Arabanın önüne geldiklerinde Jimin önce Yoongi'nin kapısını açıyor ve binmesi için işaret yapıyor. (Range rover bu bu arada he) Yoongi hafifçe kıkırdayıp biniyor arabaya. Jimin, sırıtarak göz kırpıyor ve sürücü koltuğuna ilerliyor.

"Kemerini tak, Yoongissi." Bir anda ciddi ve kalın bir sesle konuşuyor Jimin. Bu, Yoongi'nin daha fazla etkilemesine yol açmaktan başka bir işe yaramıyor tabi.(dominant jime bayılıyorum çok yükseldim şu an ben yoongiyim)

Yoongi, denileni uyguluyor. Jimin de kemerini taktıktan sonra arabayı çalıştırıyor.

Eve gidene kadar ikisi de konuşmuyor. Jimin, dikkatle yolu izliyor. Yoongi ise aynı şekilde Jimin'i. Araba kullanırken ki ciddiyeti daha fazla etkiliyor Yoongi'yi zira şu ana kadar Jimin'in Yoongi'yi etkilemediği bir zaman dilimi yok. Hiçbir şey yapmasına gerek bile yok. Sadece dursa bile yeterli.

Araba durduğunda Yoongi geldiklerini anlıyor. Ama arabadan inmek adına hiçbir şey yapmıyorlar. İkisi birbirlerine bakıp ardından arabada gözlerini bir gezdiriyorlar. Tekrar gözleri buluşuyor, ikisinin aklından geçen şey belli ama bunu daha sonraya saklamaya karar veriyorlar. İkisi de gözleriyle konuşuyor ve ikisi de bundan sonra hep görüşeceklerinin bilincinde. (Siz anladınız a dostlar:D)

Mamihlapinatapei : ymHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin