Charlie Puth - Attention
Jimin ve Yoongi, yine aynı yerlerindeler. Her gece olduğu gibi. Çoğu kişi ayakta dans ediyor, yiyişiyor. Ama onlar bu yere ilk adım attıkları andan itibaren sadece birbirlerini görecekleri bir yere oturup sadece bakışıyorlar. Onlar için, orada, sadece ikisi var. Sadece birbirlerini görüyorlar. Birbirlerini fena bir şekilde arzuluyorlar, uzunca bir zamandır, fakat ikisinde de bir hareket yok.
Ama bu sefer Jimin sabırsızlığını ve doyumsuzluğunu ortaya çıkarma hissiyle dolu. Bu sefer Yoongi'yi alacak, Yoongi'ye dokunacak ve Yoongi'yi sevecek.
Jimin, karşısında elinde içkisiyle aralıksız ona bakan beyaz tenli adama baş işareti yapıyor ve tuvalete gelmesini anlatmaya çalışıyor. Yoongi ise dolgun dudaklı adamın her hareketini pür dikkat izlediği için hemen anlıyor fakat şaşkın. Çünkü daha önce hiç böyle bir şey olmamıştı. Jimin, Yoongi'nin şaşkınlığını fark ediyor. Bu hoşuna gitmiş olacak ki yarım ağız bir gülümseme sunuyor ve adama göz kırpıp tuvaletlerin olduğu kısıma adımlıyor.
Yoongi, hala şaşkınlığını atabilmiş değil. Şaşkınlığının geçmesi uzun sürüyor lakin Jimin dudağındaki güzel gülümsemeyle hala Yoongi'yi sabırla bekliyor.
O sırada bütün ihtişamıyla, süt beyazı teniyle, içeriye Yoongi giriyor. Jimin gözlerindeki bütün parıltılarla ona bakıyor ki karşısındakinin de bir farkı yok. Yoongi yaklaşıyor Jimin'e daha fazla. Jimin geri çekiliyor oyuncu bir tavırla. Sırtı duvara yaslanana ve Yoongi'yle dip dibe gelene kadar.
Bu birbirlerine ilk yakından bakışları. Birbirlerinin sesini daha önce hiç duymadılar. Ama birbirlerine fazlasıyla vurgunlar.
Jimin konuşmak için dudaklarını aralıyor. Yoongi'nin bakışları direkt Jimin'in dudaklarına kayıyor. İkisininde kalbi ağzında.
"Şaşkınlığının geçmesi uzun sürdü, Yoongissi."
Ardından Jimin gülümsüyor. Yoongi hâlâ Jimin'e pür dikkat bakmakta. Bu sefer Yoongi'de gülümsüyor zira karşısında duran güzel adamın gülümsemesine karşılık vermemek aptallık olur.
Yoongi, bir elini Jimin'in beline atıp orayı okşamaya başlıyor. Diğer eli ise Jimin'in yüzünde, elinin tersiyle yüzünü narince okşuyor.
"Yakından daha güzelsin, Jiminssi."
Sesi duygu yoğunluğunun vermiş olduğu hisle kısık çıkıyor.
Jimin'in gülümsemesi genişliyor ve artık Yoongi bulanık görünüyor Jimin için. Yoongi'de iç çekerek diş etleri gözükecek şekilde gülümsüyor. Karşısındakinin güzelliğinden dili tutulmuş durumda. Gerçi diğer adamın da hiçbir farkı yok.
Onlar böyle bakışa dursun arkadaşları kendi aralarında sonunda bakışmayı kesip bir şey yaptıkları için hep beraber kutlama yapıyorlar. Aslında bu bir bahane. Tabi ki daha fazla içki içmek için.
Evet, her neyse Yoongi ve Jimin ikilisine geri dönebiliriz.
"Teşekkür ederim. Sen de çok güzelsin."
"Öyle mi dersin?"
"Hmhm"
"Yongissi, bana geçelim mi?"
Yoongi, karşısındaki adama çok güzel gülümsüyor. Gözlerinin içi daha fazla yıldızlara ev sahipliği yapmaya başlıyor.
"Olur, geçelim Jiminssi."
Oneshot fakat sanırım iki bölüme ayıracağım.
Diğer bölüm smut olmak durumda olduğu için hazır hissettiğimde yazacağım ksodmwldumskdmd
Sevgiler 💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mamihlapinatapei : ym
Fanfictiontwo shot! switch! Neden birbirimizi tadarken ne kadar zevkli olduğuna bakmıyoruz ki? Mamihlapinatapei: İkisi de aralarında bir şeyler olmasını arzulayan ama bunu başlatmakta isteksiz olan iki kişinin anlamlı ama konuşmasız bakışması. Bégin:[240218 1...