004

85 1 0
                                    

"We moeten jullie wat vertellen" "wat nu weer?" "Kom zitten schatje" zei mijn tante. Ik zie der uit als een zwerver ik heb namelijk een grijze trainings pak aan van Adidas met daarover een witte dunne badjas.Ik nam plaats op de bank naast me oma en me moeder begon te vertellen "loubna, safira Aymen en Mayson. Jullie weten al van papa wat hij heeft gedaan en nu spijt heeft. Maar ik vindt het beter om te gaan scheiden en jou loubna uit te huwelijke aan safouane" "safouane? Wie is dat en waarom" "beter dat het wat sneller gaan" "NEE IK TROUW NIET MET IEMAND DIE IK NIET KEN" "rustig loubna het is alleen maar beter voor jou en ons" "m maar ik wil niet weg" ik huilde het uit en 2armen kwamen op mijn schouder. Het was een beeldschone jongen. Omg hij had hetzelfde aan als mij. Goalss nou Ik schat 19jaar. Bruingroene ogen en brede schouders. "Niet me aanraken" "sstt ik ben het safouane" ik stond op en knuffelde hem. Waarom? Wollah ik weet het zelf ook niet. Ik voelde me veilig. "Zie je loubna een goed begin." Zei mijn moeder. Me vader liep de kamer uit en later kwam hij bijna huilend terug met scheidingspapieren. Ik kon het niet aan zien en huilde. Iedereen in de kamer liet wel een traantje vallen. Behalve safouane. Hmmmm. Een vrouw liep naar me toe, volgens mij de moeder van safouane. "Salam benti" "salam galtoe" en gaf der 4gebruikelijke kusjes, de vader een hand. Na uren lang spreken met safouane en zijn ouders ging iedereen weg. En bleven wij nog over. We hadden een heel lang gesprek over wanneer we naar me vader mogen. En me vader ging gelukkig met alles akkoord. We zijn altijd bij me moeder alleen soms in het weekend bij me vader. Uhg hoe gaat dit aflopen. En school dan?

Pp safouane
Ewa ik ben safouane, 19 jaar en mijn afkomst is half Marokkaans en half Surinaams

Pp safouaneEwa ik ben safouane, 19 jaar en mijn afkomst is half Marokkaans en half Surinaams

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik moet met een dame trouwen genaamd loubna. Mij boeit het niet als ze maar lekker is en respect vol. Ik moet mezelf ook veranderen aangezien ik nog in de onderwereld leef. Ik wil weten of loubna het waard is dan ga ik .proberen om der uit te komen. "Weldi we gaan" "ja mama ik kom" ik trok snel een grijze trainingspak aan van Adidas en liep naar beneden. Me moeder had een broodje voor me gemaakt dus ik nam mee en at hem op in me auto. Daar aangekomen groette iedereen. Volgensmij was loubna nog boven in de douche. Maar ja. Later kwam er een meisje de woonkamer binnen. Wowww😍😍😍 ze is zo lekkerr en der body😍😍. Ze had hetzelfde aan als mij. Kapot toevallig. Dit moet loubna zijn. Ik keek der verliefd aan alleen ze merkte niet dat ik er was. Haar moeder vertelde over het scheiden enzo en over trouwen. NEE IK TROUW NIET MET IEMAND DIE IK NIET KEN" wow die kwam hard aan bij mij. Ze ging zitten op de grond en huilde het uit. Ahw ik kan der niet tegen als mijn vrouwtje huilt. Ja mijn vrouwtje. Ik liep naar der toe en om zo min mogenlijk lichaamelijk contact te geven zette ik mijn 2armen om der schouders heen "niet me aanraken" wat een mooie stem menn😍 "sst ik ben het safouane" ze stond op en gaf me een knuffel. Ik ging er mee in. Waarom? Wollah k weet zelf niet maar het voelde veilig aan. We keken elkaar verliefd aan. Haar familie ging weg en onze ouders gingen weg om te praten met elkaar. Dit was mijn kans. "Gaat het wat beter?" "Ja beetje, het is gewoon een moeilijke situatie" dit is een open meisje, ze houd ervan om verhalen te vertellen ik zie het in haar. "Je hebt gelijk" er kwamen 2jongens en 1meisje de kamer binnen. "En jij moet safouane zijn?" Zei 1. "Ik ben Aymen, tweelingbroer van loubna en dat zijn safira en mayson" "aangenaam kennis te maken." Ik mocht hun wel. Later gingen ze weg en waren loubna en ik alleen,We raakte in een diepe gesprek. Ik weet meer over haar, ze wilt manager worden en een toekomst vol liefde. Ik ook maar ik ga haar niet laten werken. Ik verdien nu genoeg. Ik ben de baas van mijn eigen auto bedrijf. Dus geld genoeg. Misschien later. Ik moet weg van de onderwereld ook omdat ik de baas ben zou het moeilijk worden maar ik doe me best. "Weldi we gaan" zei me moeder. "Uhm ik moet gaan, z zou ik je nummer mogen voor het geval dat?" "Ja tuurlijk hier" en ze gaf me een briefje. Wat een schatje, ik gaf haar een knuffel en knipoogt naar haar. Ik groette iedereen en stapte de auto in. Me vader wilde rijden dus ik liet hem. Ik appte loubna ff en Binnen no time viel ik in slaap met me gedachtes naar loubna.

Pp loubna
Toen ze weg gingen kreeg ik nog een berichtje van een nummer.
Het was leuk vandaag. Ik denk dat ik mijn vrouw heb gevonden💋
Ahw safouane tochh.
Ik stuurde ik denk het ook❤️ terug en ging naar de douche. Avond routine en sprong me bed in. *klop* "binneeeeen" het was Aymen. "Ik ben trots op je dat je een man als hem mag krijgen, als hij iets doet connect me gelijk" "jaa tuurlijk" ik gaf hem kus op zijn hoofd en safira en mayson kwamen binnen, "GEFELICITEERD ZUSSIEE" schreeuwde safira. Ik glimlachte en ze gaf me een knuffel en een kus. Mayson is droog net als altijd "ik ken hem ergens van maar ik weet niet. Connect me maar wanneer hij gek doet, dan mag hij deze vuisten proeven" "uhg" hij glimlachte en sprong op me, wejow bijna was ik dood. Iedereen was weg en ik dacht aan mijn ouders. En liet een traan vallen. Me ouders kwamen binnen "wees gelukkig met hem benti" zei me moeder en ik moest traantje laten vallen. "Ik herken die jongen ergens van maar wees gelukkig met hem en laat hem je hart niet breken, onthoud dat ik de eerste man ben waarvan je hield."zei me vader en omhelsde me. Ik moest huilen maar Ik vond het raar dat mijn vader en mayson hem herkennen. A het zal vast niks zijn. Ik wilde net slapen totdat ik een berichtje binnen kreeg
Hey ken je me nog?
L: heb je nu al een nieuwe nummer?
Hoe bedoel je?
L: wie ben jij?
OUSSAMAAA!
L:ooohhwww Ewa oussama
O:Ewa schat
L:noem me niet zo
O:hahah mohim hoe gaat het
L:hmdl en met jou
O:hmdl deze dagen
L: top
O:wanneer gaan we op date
Moet ik hem zegge over safouane? Ja dan begrijpt hij het
L: uhm kom ff snel bellen
O:oelalaaa
We belde niet lang ik wilde alleen zegge dat ik me leven moet delen met safouane en dat hij geen kans maakt. Het maakte hem niks uit. Beste vrienden zijn we. ik sloot mijn ogen en viel in slaap met me gedachten naar safouane❤️

Het leven van loubnaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu