003

111 1 0
                                    

Nogsteeds pp loubna
Ik werdt wakker in een grote donkere zaal. Ik ben vastgebonden aan een stoel, ik draaide me om en zag mayson ook vastgebonden. "Loubna je bent wakker" "ja uhm waar zijn we" "ik leg je later alles uit we moeten eerst weg" "uhg" weetje mayson heeft altijd een zakmes in zijn broekzak voor het geval dat. Hij sneed touw van zijn handen af en bevrijde mij ook. We zagen een deur en die was dus opslot. Shit men we hoorden mensen aanlopen. Een bekende stem kwam dichterbij, ik en mayson rende terug naar onze stoel en deden alsof we sliepen. "Neem jij of ik het meisje" "broer ik gun jou haar eer" omg ze gaan het niet doen toch?! Mayson tikte me hand aan en gaf een teken dat we over 3 seconden moeten opstaan. 3...2...1... "HEY TERUG OP JULLIE PLEKKEN" ik rende naar de tafel pakte de sleutels en rende naar de deur. Mayson had hun allang al ko geslagen. Ik deed de deur open en zag hem. Mijn "vader" voltranen in mijn ogen rende ik weg. Mayson riep me naam nog maar ik negeerde. Zal het waar zijn? Of wil me moeder van hem af? Ik heb twijfels maar ik wil niet dat ze scheiden.

Pp: Aymen
"Pffffff duurt lang men" "ja wejow wat zal er gebeurt zijn?" "Ik weet niet. Kom ff snel Turkse pizza halen" "oke"zei safira
We liepen kpt skeer naar buiten. Gewoon jelaba en slippers😂 schijt! Zo een vrouw zei "ik zou trots zijn op een vrouw als haar, niks verpesten" ik glimlachte "dankjewel" ja ik ga toch niet zeggen "huh tis me zusje😒" nee maar als ze een man vind moet hij zich gedragen anders heeft hij met mij te maken. Je weet maar nooit.

Paar uur later

Pp loubna
Ik werd thuis in me bed wakker. Het is 19;00, ik ga om 20:00 naar de stad om te eten met dounia. Ff weg van alle stres.
*klopklop* "kom binnen!" "Ewa" "hey Aymen alles goed" "hamdolilah en met jou? Nog wat gerust van vandaag" "hamdolilah gaat goed, ik ga zo weg met dounia." "Ik ga mee" "okee ik zal doorgeven" "ai ik ga douche" oke tot zo"
Ik belde dounia ff snel
L=loubna
D=dounia

L: hey dounia
D: heyy schat
L: ik wilde ff snel zeggen dat Aymen mee wilt
Het was ff stil
L: leef je nog
D: u uhm ja is oke laat hem mee komen
L:oke ik zie je zoo
D: doei en doe de groeten aan Aymen en je moeder gewoon iedereen
L: oke schat zal ik doen doei
D:beslama

Niet eens 5 minuten later kwam Aymen fris me kamer binnen. "Zo snel?" "Sowiesooo yalah we gaan" "nee pas 20:00 dan is ze voor me deur en je krijgt groetjes van haar" hij werdt rood "oh leuk u uhm ik ga ff naar beneden" "whahah okee" der is wat met hun 2...

Ik kleedde me snel om

Ik kleedde me snel om

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

30 minuten later.

*klopklop* "shit uhm Aymen doe de deur snel open!" "Izan" hij deed deur open en was stil. "Hey scha uhm dounia" omgg wat doet hijjjjj. Dounia werd rood en Aymen phel tomaat. "H hey Aymen" en ze liep gelijk naar me toe. "Hey doun" "h hey schat" Aymen die is ook dom om ook de keuken binnen te komen Ze3ma badboy. "Wesh gaan we of wordt het een girl night" "nee hwhaha we gaan nu" "saff, waar zijn mayson en safira?" "Die zijn met mama naar oma" "oke yalah kom met mijn vriend zijn auto" "uhm vriend?" Zei dounia "oh ja scha uhm dounia is uhm y youssef maar" allebei weer rood "o oke"

In de auto

"Ewaaaa youssef bestfrieeenddd" zei ik "Ewa cutie" "ahahha breng ons yalah" "sws"
Hij zette lied op "we don't trust" van hansie en young ellens
JOO BEAAA .EY JO BOO.IK BEN NIET VAN GISTER JE GAAT WEG VOOR EEN LONG TIMEEEEE GESPREKKEN WIL JE WISSEN. JOO BEAA EY JO BOO JE GAAT ME MOETEN MISSEN VOOR JE SPELEN HEB IK NO TIMEE EN JK BEN NIET VAN GISTER

Zo was het heel het ritje
We kwamen aan bij mac. Ik en youssef hadden lange gesprek dus we liepen naast elkaar en dounia en Aymen opeens ook. Ze lachte samen en praten echt schattig. We beste,de alle 4 visburger menu Ze3ma goals😂
Toen we klaar waren gingen Aymen en youssef alvast naar auto en ik en doun gingen ijsje halen voor iedereen. "Lekkere chickie" "jaman pff ik zou haar nemen" en ze keken mij aan. Ik negeerde totdat iemand me aanraakte en als iemand me aanraakt ZoNdEr toestemming? Dan is het klaar "EY MAN NIET ME AARAKEN TFOEE GA JE HOERIGE ZUSJE AANRAKEN OFZO" en gaf hem klap "wowowowowowwww rustigggg schat" "noem me niet zo vieze pedo"  voordat ik iets wilde doen pakte Aymen me bij me middl, tilde me op en legde me in de auto. Ik voelde me niet goed. Ik kotste het uit het raam uit. "Loubna het komt goed ik breng je naar huis" zei youssef ik negeerde maaren viel ik binnen no time in slaap. Ik schrok wakker van youssef die me in bed had gelegd en een kus op me voorhoofd gaf. "Sorry ik ga al weg" " nee hoeft niet blijf nog ff" " isgoed" hij kwam bij me liggen en ik viel in zijn brede armen in slaap.

Volgende dag
Ik werd alleen wakker door gekke hoofdpijn. Ik nam een douche en liep naar beneden. Heel de woonkamer was gevuld met familie. Het was stil tot me vader naar me toe liep
"We moeten jullie wat vertellen"

Het leven van loubnaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu