010

56 0 1
                                    

Pp loubna
Ik werdt wakker in een bed en omg appie lag naast mij! Ik moest alleen maar boodschappen doen. Wat zullen mensen niet van me denken. Ik pakte me telefoon die op hem lag. En keek naar de berichten. Omggg iedereen heeft me gebelt. IK MOET HIER WEG. Ik probeerde langzaam op te staan en liep naar de deur. Ik probeerde de deur open te maken maar appie werdt wakker.

"Waar ga je schatje" "noem me niet zo vieze pedo" "ik heb jou lekker gedaan. Iedereen gaat je een hoer vinden. Plus safouane heeft al een video" een video Omg wat gebeurt er in mijn leven. Oh Allah. "Wat voor?" En hij liet me een video zien van dat je weet wel. En het lijkt erop alsof ik mee werk. Ik voel me zo vies. Me leven is kapot gemaakt.

Ik rende naar badkamer en deed opslot. Ik huilde het uit en nam een douche. Ik heb me onderkant expres vaak gewassen met super veel soap. Ik ben dood. DOOD. ik kleedde me in de douche aan en hoorde appie zingen. Gatver. Shit me telefoon. Ik liep de badkamer uit en geen appie te zien.

Ik pakte me telefoon en ging terug naar de badkamer. Ik liep naar het raam en kroop er tussen. Het was een flat van 1hoog dus sprong ik naar beneden. Waar de fak ben ik? Ik zag een bos dus ging daarin. Ik belde safouane maar geen bereik. Het zelfde bij me moeder. Zelfs me vader heeft me zo vaak gebelt. Hoe dan? Ik k2am aan het uiteinde van het bos en zag de Lidl.

Ik liep naar binnen kost broodjes en koffie. Ik rekende af en liep verder. Ik herkende het later weer. Ik zag me huis en ik rende daar naar toe. Ik klopte aan en zag dat iedereen de deur open deed. Safouane, safira,Aymen,mayson,een meisje en me moeder.

"GA WEG VAN MIJN HUIS A HMAR. WAAR WAS JIJ GISTEREN HÉ. JE GAAT MET ANDERE IN BED MAAR HEBT EEN RELATIE MET SAFOUANE" "niet meer" zei safouane pijnlijk. "What? Safouane het is niet wat het lijkt. Ik ben gisteren naar de winkel gegaan, zag appie en alles werdt zwart. Ik weet niks. Geloof me" huilde ik. Hij zei niks en keek naar de grond. Me moeder kwam van boven en gooide een 4grote tassen met mijn spullen er in naar me toe. Woowwww wordt ik uit huis gezet.

"WEG WEZEN A HOER" Aymen pakte zijn spullen en liep met me mee. "Wat doe je" "nou ik geloof je wel nudisten ga ik mee" ik keek mayson en safira aan die me kpt vies aankeken en zelfs dat wijf. Mijn moeder wilde niet dat Aymen mee ging dus kwam ze met slipper naar buiten. "NEE MAMA IK GA MEE MEN" ze schreeuwde dingen die je niet wilt horen maar het deed me pijn. "WAT VOOR MOEDER BEN JIJ OM JE DOCHTER UIT HUIS TE GOOIEN" "ZE IS MIJN DOCHTER NIET" en met die woorden ging ze weg.

Safouane wilde komen maar ik rende naar de auto en deed de deur opslot. Hij keek naar me via het raam en liet tranen vallen. "Ik had nooit op je moeten vallen" ik deed raam naar beneden en zei "LUISTER WAT ZEG JIJ. ALS JE VAN ME HIELD GING JE MEE EN HELPDESK ME MET MIJN SITUATIE MAAR WAT DOE JE? NIKS" "loubna sorry oke vergeef me. Ik moest niet gelijk oordelen." "A ga ga heb genoeg aan me hoofd"

hij gaf op en ging zitten op de grond. Vieze flikker. Aymen stapte ij en reed verder. Ik had het niet van safouane verwacht. "Loubna vertel"

"oke, ik moest naar winkel van mama en kocht alles wat ze wilde. Daarna liep ik de AH uit en zag appie. Hij zei hij wilde iets zeggen ofzo en hij wilde mij terug. Ik lachte en zei nee ik heb safouane. En toen zei hij iets met als het moet dan doe ik het zo ofzo. En toen werdt alles zwart." "Wow" ik negeerde en hij zei later dat we naar me vader gaan. Ik ging akkoord. Aangekomen bij me pa klopte we aan. Oussama deed open.

"Huh heyyy loubnaaaaa" "u hey" ik groette hem en liep naar binnen. Ik zag alle boys van vorige keer en die 2hoeren. Ik negeerde iedereen en knuffelde me vader. "Mijn dochter het komt goed. We zullen hem aanpakken" "we?" En iedereen kwam. "Wij zullen jou beschermen loubna" zei iemand. "Uhm oke" ik gaf iedereen een hand en die hoeren een knuffel om te laten zien dat ik hun Ze3ma mag.

"Loubna en Aymen boven is jullie kamer, is het goed als jullie delen?" "Ja swss papps" zei Aymen. Ik liep naar boven en liet mezelf op het bd vallen. Ik kreeg een bericht van safouane. Wel 100. Met dit
Loubna sorry
Kom terug
Waar ben je
Ik had je moeten geloven

Ohw nu wel? Ik wil hem terug maar hij moet effe zijn plek kennen. Wollah onzin sommige boyss. Hoofdpijn. Ik deed me ring af en legde hem op het kastje. Ik reageerde op het bericht van safouane met. "Nu wel? Ik heb tijd nodig" hij reageerde gelijk. "Ik geef je alle tijd" ik negeerde het en boekte voor mij en Aymen een trip naar Dubai. Na al dat gedoe. Ik kan niet geloven dat ik uit huis ben gezet en dat mayson en safira zo hebben gedaan? Ik vergeef het nooit. Ik ben een hoer.

Waarom moest ik in gesprek gaan met appie. Ik ben ontmaagd. Dit is heel erg. Aymen was blij dat we naar Dubai gaan. Ik ben blij dat hij me gelooft. Wat een schat. Hij ging naar beneden en ik ging het bed in. Heb super veel hoofdpijn en buikpijn. Ik haat ziek zijn. 30 minuten later klopte iemand aan. "Kom binne" ik dacht was Aymen dus sloot me ogen weer. "Uhm loubna" gatver safouane is er. "Safouane ga weg" "nee. Ik blijf" hij kwam naar me toe en knuffelde me. "Ik zal hem afmaken en zal hij jou naam nog 1 keer durft te Noemen ben ik klaar met hem" ik negeerde hem. Hij gaf een kusje op me hoofd die ik gelijk wegveegde. Hij lachte en liep me kamer uit.

Pp safouane
Ik was klaar met haar ik reed naar huis zodat ik haar zo zie. Na uren lang wachten was ze er nogsteeds niet, ik ging terug naar de AH en zag haar daar niet meer. Inmiddels wordt ik gek en bel haar zovaak totdat ze opneemt maar nee. Waar is ze? Als ze met appie is ben ik echt klaar met haar. Het is al 23:00 en ze is er niet. Iedereen was ongerust. Mayson ging weg. En kwam ook niet terug. Ik appte loubna heel de tijd maar toen kreeg ik een bericht van anoniem.

Een filmpje van loubna en een man waarvan ik 10000%zeker weet dat het appie is. Ze zijn gwn aan het neuken. Is ze echt een hoer? Ik kon er niet naar toe kijken en belde haar op. Wat doet zij? Staghfirullah. Ik kon niet slapen dus ging langs lounge. Heerlijk rustig. Morgen gaan we opzoek. Ik werdt wakker op de bank bij me schoonmoeder. Ik trok snelle Jelle trainingspak aan en poetste me tanden. Ik ontbeet cornflakes en ging met Aymen snel langs Lidl.

Ik zag een bekend meisje de Lidl binnen komen maar besteed er geen aandacht aan. Ik en Aymen praatte nog wat onderweg en we kwamen thuis aan. We wilden net met z'n allen naar buiten gaan maar loubna stond voor de deur. Hart pijn. Ik heb haar wel pijn gedaan toen ik zei "niet meer" ik had pijn. Waarom zou ze dat doen. En ik ben kalm. Tazzzzz. Aymen wilde mee en ik begrijp maar haar moeder is echt erg man. Ze gooit haar uit huis. Mijn vrouw mag niet alleen buiten zijn. Ex vrouw.

Ze gaat in bed met haar ex. Staghfirullah. Ze wilde weggaan maar ik kreeg bericht van onbekend met een video waarin loubna iets voor der mond kreeg en weg was. SHIT, DIE APPIE GAAT BOETE VAN ZIJN DADE. ik rende naar loubna maar ze deed de deur opslot van haar auto. De tassen lagen nog voor de deur dus die gooide ik naar Aymen. Ik heb geprobeerd te praten maar ze wilt tijd. Tazz wat heb ik gedaan. Ik heb spijt. Ik gaf op en ging buiten op de grond zitten en liet een paar tranen vallen. Aymen reed weg. Hartverscheurend dit. Wel zielig dat safira wn mayson niks doen. Maar ze wisten niks. Ik besloot om dan naar onze huis te gaan.(van loubna en ik) en keek rond.

Liet tranen vallen en belde loubna. Nam natuurlijk niet op. Ik appte haar en ze wilt tijd. ik belde Aymen en hij zei dat ze bij hun vader waren. Ik gelijk onderweg naar daar. Ik zag oussama younes en me oude onderwereld vrienden. Ja oude. Ik ben gestopt, het is me gelukt. Die 2 hoeren mag ik echt niet. Sinds day one. Ik groette haar vader en liep naar boven. Ik klopte aan en ze zei kom binnen. Ik liep naar binnen en zag haar. "Uhm loubna" "Safouane ga weg" deed pijn "nee ik blijf" ik knuffelde haar en zei "Ik zal hem afmaken en zal hij jou naam nog 1 keer durft te Noemen ben ik klaar met hem" ze negeerde me en ik lachte. Ik liep naar beneden en ging zitten. Oussama had een hele plan bedacht. Is een goeie en slimme plan. Aymen gaat morgen  met loubna naar Dubai. Het liefst wil ik mee maar ik geef haar tijd plus ze is met haar broer. Over het plan gesproken is er 1 probleem

Lange deel voor jullie✌🏽

Het leven van loubnaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu