PUKWUDGIE
Bu binaya James Steward tarafından aşırı bağımsız bir büyülü yaratık olan Pukwudgie'nin adı verilmiştir. Pukwudgie binasının bir büyücünün veya cadının kalbini temsil ettiği düşünülüyor. Pukwudgie'nin şifacıları desteklediği de söylentiler arasında.
WAMPUS
Bu bina Webster Boot tarafından adlandırılmıştır ve Boot binaya en sevdiği büyülü yaratık olan pantere benzeyen Wampus'ın ismini vermiştir. Wampus hızlı, güçlü ve öldürülmesi neredeyse imkânsız olan büyülü bir yaratıktır. Wampus binasının bir büyücünün veya cadının vücudunu temsil ettiği sanılıyor. Ayrıca Wampus'ın savaşçıları desteklediği de söyleniyor.
HORNED SERPENT
Isolt Sayre tarafından adlandırılan bu binaya alnında mücevher bulunan büyük boynuzlu nehir yılanının ismi verilmiştir. Horned Serpent (Boynuzlu Yılan) binasının bir büyücünün veya cadının aklını temsil ettiği ve bilge kimseleri desteklediği söylenir.
THUNDERBIRD
Bu binaya Chadwick Boot favori büyülü canavarı Thunderbird'ün ismini vermiştir. Thunderbird (Şimşekkuşu) uçtuğu zaman fırtınalar yaratabilen bir canavardır. Bu binanın bir büyücünün veya cadının ruhunu temsil ettiği ve maceraperestleri desteklediği söyleniyor.
Seçim töreni
Öğrenciler birer birer, taş zeminin ortasına döşenmiş Kördüğüm sembolünün üzerinde durmaya çağrılır. Okul sessizlik içinde sihirli oymaların harekete geçmesini bekler. Eğer Horned Serpent öğrenciyi isterse, altına işlenmiş kristal ışıldamaya başlar. Wampus isterse, kükrer. Thunderbird onayını belli etmek için kanatlarını çırpar ve Pukwudgie ise okunu havaya kaldırır.
Eğer birden fazlası öğrenciyi kendi binasına katmak istediğini belirtirse, bu durumda seçimi öğrenci kendisi yapar.'Öğrenciler asalarına biraz daha sonra kavuşurlar
Binalarına yerleşen Ilvermorny birinci sınıf öğrencileri, daha sonra asalarını kazanacakları salonda alırlar.
Hogwarts'ın birinci sınıfları okula başlamadan önce asalarını satın alabilirler, fakat Amerika'da ülke tarihinin karışık yapısı nedeniyle durum biraz daha farklıdır. 1965 yılına kadar Rappaport Yasası, okula başlamadan önce herhangi bir çocuğa asa verilmesini yasaklıyordu. Ancak feshinden sonra hala ilk kez okul salonunda asa sallama geleneği devam etmektedir.
İkonik bir marşı vardır
Ilvermorny'nin şarkısı Hogwarts'ın 'Hoggy Wart Hogwarts' şarkısından daha hürmetsiz değildir, okulun geçmişine dayanır.
Pukwudgie çalışanları vardır
Hogwarts'ın Filch'i vardır. Ilvermorny'de ise Pukwudgieler vardır. Bu gelenek, Isolt'un Amerika'daki ilk arkadaşından gelir: Bir Hidebehind tarafından bağırsaklarının çıkarılmasından son anda kurtardığı huysuz bir Pukwudgie. Pukwudgieler ateşli bir şekilde bağımsızdır ve Isolt'a borçlu kalmak ona bir hakaret olmuştur. Ayrıca Isolt'a adını söylemeyi de reddetmiştir, bu nedenle Isolt ona babasının adı olan William ismini takmıştır. Aslında William Boot oğlanlarını umursamak yerine göz ardı etmeyi seçmiştir ancak yine de Gormlaith aileye saldırdığında, onları kurtaran da yine o olmuştur.
James'in kendi Ilvermorny binasına onun adını verdiği fark ettiğinden beri William kalmaya karar vermiştir ve o ve ailesi Ilvermorny'nin güvenlik ve bakımını sağlayan ilk canlılar olmuştur. O zamandan beri birçok Pukwudgie, bir kısmı kendilerinin adını taşıyan okulda çalışmaya devam etmektedir
Bu linkten tanıtıma bakabilirsiniz
https://youtu.be/cxPzTetX23g
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Potter İkizleri
Fanfiction11 yıl önce ya kehanet iki tane ise ama biri kaybolduysa Potter ların korumsı gereken ikizleri olsa. O gece onların yolları ayrılsa. Harry Potter Bir yaşından beri Dursley lerde kalan annesi ve babası daha o küçükken ölmüştür. Tek akrabası olan Du...