Сігна

16 2 9
                                    

Сеул . Корея 23:45
Клуб.
Гучна музика , алкогольні напої , багато народу . Ідеальне місце для крадіжки. Одна причина по якій я тут стирчу.
Привіт, я Лі Са Ні . І я злодійка зі стажем . Мокруха не по мні ,я займаюся меленькими крадіжками . Ідеальні жертви для цього наївні, одинокі дурачки, в яких кучу бабла в гаманці.
-Еєєєєй народ . Вітайте найкращого ді-джея Кореї .
Big boss.-Да сьогодні народу куча . І це добре . Мені якраз нових шмоток не хватає.
Кого би обвести навколо пальця? Ооо .
В цей момент Са Ні замітила за барною стійкою досить симпатичного хлопця . Поправивши волосся направилась до нього .
-Чого сам ? Може скласти тобі компанію?-Ложачи руки на барну стійку сказала Са Ні.
Хлопець попиваючи коньяк подивився на дівчину . Забравши бокал від губ посміхнувся.
-Не відмовлюся . Як звати ?-Повернувшись до дівчини мовив хлопець.
-Лі Са Ні . Твоя черга.
-Лі Са Ні. Я Чон Хосок .-Поцілувавши руку Лі Са Ні мовив їй .
-Що будеш ?
-Не відмовилася б від шампанського .
-Чув бармен ?
-Так .-Готуючи бокал сказав бармен.
-А можна спитати , чому такий красивий хлопець сидів самотній.
-Я недавно прийшов .-Приближуючись до дівчини все ближче і ближче сказав Хосок .
-Ясно.-розмова не клеється , треба щось придумати .-Може потанцюємо ?
-Пішли мілашка.-Приобнівши дівчину за талію , вони пішли танцювати .
Хосок доволі класно танцює . Танцюючи з ним Са Ні на хвилину забула по що вона сюди прийшла . Вона ввійшла в всю атмосферу танцю .
В ній кипіли емоції . Хлопець зменшував дистанцію між ними . Зрозумівши всю ситуацію Са Ні почала діяти . Притянула Хосока до себе і поцілувала . Хлопець відповів їй на поцілунок . Дівчина не втрачаючи часу витягнула гаманець і зникла в толпі народу .
-Фуф , ну і довго я з ним возилася . Але цей поцілунок... я сама від себе такого неочікувала . Так гаманець, подивимося що тут у нас .-Відкривши гаманець Са Ні побачила карточку .
-Йомайо , я попала . То він коп.
Мать вашу тре звалювати .
-Далеко намилилася ?-обернувшись вона побачила Хосока .
-Далеко.-вже хотіла бігти ,але її спіймав Хосок і запхав в машину .
-Еее відпусти мене , Куда ти мене вежеш ???
-Куда ,Куда . В участок .
-Айщщ.
Приїхавши в участок . Хосок закрив Са Ні за гратами .
-Немаєш права .
-Ти диви ,вона ще щось про право знає .
-Знаю , і ти сядеш зі мною якщо таке діло . За водіння в не тверезому стані.-А в відповідь тишина .-Ти оглух???За якийсь гаманець садити за грати ?
-Ні .
-А тоді за що ?
-За вкрадене серце .
-Щ..що ?
-Ти все прекрасно зрозуміла . -Відкриваючи двері від грат сказав Хосок .
-Не.. підходь .-Хлопець підходив все Блище і блище , допоки Са Ні не вперлася в стіну .
Хосок положив руки біля голови дівчини тим самим блокуючи їй вихід .
-Я тебе відпущу якщо пообіцяєшь більше так не робити, і стати моєю дівчиною.
-Що що . -Щось йокнуло в серці.
-Ти все чула . Після цих слів хлопець приблизився і поцілував Са Ні .
Дівчина довго вагалася але всештаки відповіла .


Ось така маленька Сігна . Знову
Для _ZlayaZaya_

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 24, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Вкради моє серцеWhere stories live. Discover now