Začátek 1#

348 9 0
                                    

Viky

Ach bože, zvoní mi budík. Jmenuju se Viky Johnson a je mi 19 stále bydlim s rodičema ale od dneška ne! Dneska se totiž stěhuju na vysokou pěveckou zpívám od pěti. Koukla jsem se ven oknem a teď vidim že je venku tma. Kuknu se na hodinky a je půl pátý.... počkat proč mi zvoní zvonek v půl pátý?! A z kuchine de vůne vajíček, byla bych štasná kvůli těm vajíčkam, ale vstala jsem v půl pátý! Vejdu do kuchyně a tam mamka za panvičkou. "Ahoj zlato vařim vajíčka ať to stihnem, dneska je tvůj velkej den!" Bože ona mě vzbudila v půl pátý ráno abych nástup na PPVŠ (Popová Pěvecká Vysoká Škola)stihla??? Když vyrazim za hodinu budu tam v 12hodin! "Mami! Nemyslíš že je trochu brzo???? Vždyť je teprv půl pátý!" Máma nic neřekla společně jsme se najedli a jeli. V půl druhý jsme přijeli máma zaparkovala a přišel k nám nějakej milej pán "Dobrý den já jsem pan Gold a vy jste...", 'Viky Jonshnová" chvíli koukal do papírů a pak řekl "Ano mám vás tu podte zamnou" mamka vzala kufr ja taky a pán Gold vzal dva a šli jsme do pokoje když jsme dorazili. Rozloučila jsem se s mámou vybalila věci a začala se učit text písničky.

Hayley

Pořádně jsem se vyspala na PPVŠ zvedla jsem se z postele a ..... "HAF!" vyjekla jsem a vyskočila jsem z postele takhle se budí Benny. Benny je můj pes je to ovčák a já jsem Hayley Marshall bydlím sama, ale doma mám mámu a sestřičku otec umřel při auto nehodě když mi bylo 6 let a od tý doby zpívám, nejdříve to byly spíš smutný písničky, ale postupem času jsem pro zpěv našla zálibu a du si za karierou profesionála. Zbalila jsem si svých pět švestek do asi 10ti kufrů a vyrazila. Dorazila jsem tam tak v 16:59. "Hej! slečno! Vae jméno?". "Hayley Marshall, mlouvám se nevšimla jsem si vás" toho chlápka jsem obešla obloukem, no co? "Nevadí, podte zamnou do vašeho pokoje." nic jsem neřekla vzala jsem všechny do košíku a zbylí 3 vzal on.

Z pokoje se ozyval zpěv, dost dobrej zpěv vešla jsem dovnitř a byl to docela dost velkej pokoj pan Gold mi odnesl tašku do pokoje dál mi klíč a odešel."Ahoj jsem Viky, ale můžeš mi říkat Vik" oslovila mě středně velká holka určitě menší než já blonďaté vlasy velký, příjemný úsměv. " Nazdar jsem Hayley ale pro kamarády Hay, je mi 20 co ty?" Byla dost milá "uhm 19" chvili jsme si povídali a pak jsme spolu zkoušeli tu pisnicku

Violet

Jsem Violet Harmon místní 'průšvihářka' s hlasem jak anděl je mi 20

let a jdu na vysokou pěveckou řídím svoji mazdu a zpívám si písničku just a dream když přijedu stoune si ke mě nějakej chlápek a říká " vítejte PPVŠ, vaše zavazadla si dejte tamhle do košíku a řekněte mi své jméno" říkal to tak znudene že jsem myslela, že na místě umřu. "ehm... Violet Harmon" chvilku listuje a pak se na mě podívá a usměje se. "výborně slecno Harmon pojďte zamnou, mimochodem jsem správce vašich kolejí, kdyby jste něco potřebovala jsem Ezra Gold." Přišla jsem do pokoje a tam seděli dvě holky"Nazdar jsem Violeta ale rikejte mi Vio a vy jste?" nejdříve se zvedla velká hnedovlasa holka " Čau jsem Hay." a pak ta blondýnka "Ja jsem Viky" chvíli jsme si povídali a pak jsme šli poveceret a lehnout si zítra už jdem do školy a já nechci přijít s kruhama pod očima a s rozcuchanejma vlasama...

On stage!Kde žijí příběhy. Začni objevovat