Hayley
Vzbudila jsem se společně Vik "Heej Vik dobrý ráno". "Brý ráno, jak ses vyspala .....uhm jsem celkem nervozní první den na nový škole?" zvedla se a začala pudrem a make-upem přemalovávat kruhy pod očima. Já se zvedla sedla si vedle Violet a zakřičela "BUDÍČEK!!!!". Vio se lekla a spadla z drůhý strany postele. Zatímce já s Vik jsme umíraly smíchem Vio po mě skočila a spadly jsme na její postel, teď už jsme se smály všechny tři. "Holky pokud to má tady fungovat musíte se naučit jinak budit, protože jinak jedna z nás skončí na pohotovsti!" řekla Vio mezi salvou smíchu. "Jo a skončíš tam ty, protože ti přiženem mrtvici" zaječela Vik. "Hej holky mám ten pocit, že už by jsme se měli rozespívávat za půl hoďky v sále takže dělejte" řekla jsem holkam a ty se okamžitě daly do pohybu". Mám takový pocit, že budem dobrý kamarádky i když se známe jen ani ne den. Vio byla první v koupelně a pak si oblíkla skinny jeans a černou mikinu s nápisem 'have heart' s kitičkovanýma vanskama a květinvý batůžek, Vik si na sebe dala černý legíny a šedý tričko s nápisem 'Who cares' a šedý Vansky a šedej batůžek a ja jsem si dala skinny jeans a černou uplou košili ,černý baleríny a černou kabelku. JA a Vik jsme se domalvaly a protože se Vio nemaluje řvala na nás ať děláme, že příjdeme pozdě i když jsme měli ještě 10 minut. A pak jsme pomalu vycházely a šly do školy. Cestu jsme měly za rohem trvala nám asi pět minut rovnou jsme vběhly do třídy a zvonilo. Sedly jsme si až dozadu.
Viky
Jakmile jsem si sedla vedle Hayley, do třídy vešel náš učitel na dějinu udby a tak jsme radši s holkama celou dobu psaly zápisky. Když zvonek zazvonilo na poslední hodinu tak jsme si oddechly vyšli jsme na chodbu a na nástěnce byl vyvěšenej plakát a na něm bylo napsáno KONKURZ NA AMERIKA ZPÍVÁ!... "Holky!!! Na to musíme jít" zaječela jsem na holky, které už dávno byly na dchodu. Ty se otočily běžely zpátky ke mě. Podívaly se na plakát a Hayley začala nahlas číst "Konkurz na Amerika zpívá, v případě zájmu jděte za ředitelem školy." dočetla "Dík žes nám to přečetla, protože my číst faakt neumíme" řekla ironicky Vio a zasmála se a Hay se na ní uraženě usmála. "Takže jdem za ředitelem?" zeptala jsem se holek i když odpověd už jsem dávnověděla. Rozhodli jsme se, že to stojí za pokus a vyrazili jsme. Vio zaťukala na dveře ředitelny. "Vstupte!" zakřičel na nás ředitel a když jsme vešly na židly seděl chlapík a na stole měl TATE LANGDON. "Takže dámy co jste provedly že vás hned první den poslaly ke mě?" zeptal se nás ředitel jako kdyby jsme byly rebelky co rozbyly půlku školy. "Vpodstatě jsme tu kvůli Amirka zpíva" řekla Hayley . Najednu se ředitelová tvář naprosto změnila byl víc štastnější. "tak to jste mě převapili dívky nikdo z prváků se nepřihlásil... vpodstatě nikdo ze školy" To mě trochu zaskočilo jak to že se nikdo nepřihlásil " tak si vemte tyhle přihlášky". Vzaly jsme si přihlášky a první co nás zarazilo bylo jméno skupiny. "pane řediteli, ale my nevíme jak se jmenuje naše skupina" pan ředitel se zamyslel "nevadí vyplňte to a to jméno vymyslete do konce tohoto tejdne".
ČTEŠ
On stage!
FanficTři holky spolu chodí na vysokou popového zpěvu. Za tu dobu se hodně spřátelí a stanou se finalistky Amerika zpívá, ale co když jim do jejích života vstoupí klučičí skupina One Direction? Kolik hádek a nenávisti mezi holky přitáhnou? A co když kvůli...