Vicky
Šli jsme si sednout. "One Direction!!!" zařvala do hlediště uvaděčka. Za námi se zvedla ta klučičí skupina, které jsem si všimla, když jsem stála na podiu a když okolo mě prošli tak jsem myslela, že omdlím, a když jsem se ohlídla za holkami, Hay měla zamilovaný výraz a Vio se koukala tomu kudrnatému klukovi na zadek. "Dobrý den my jsem One Direction! Já jsem Harry" mluvil ten sexy kudrnatý kluk "tohle je Liam" ukázal na hnědovlasého kluka s patkou a roztomilým úsměvem. "Támhle ten je Zayn a ten vedle je Niall" nejdřív ukázal na kluka s tmavě hnědými vlasy a pak na roztomiloučkého blonďáčka s modrýma očima. "A nakonec tu máme Louise" zamával nám stejně hnědovlasý kluk jako Liam akorát byl aspoň podle mě hezčí. A pak začali zpívat svojí písničku Give me Love a já myslela že hned na místě rozteču. Byli dokonalý!
Třetí osoba
Když konkurz skončil, všichni šli pryč s novou písničkou TITANIUM a před divadlem kde se konkurz odehrál na holky čekali kluci z 1D.
Hayley
"Hej holky! Byly jste dokonalé!" řekl Louis. "Jo výborný..." řekl s trochu ironickým podtextem Liam. "Dík taky jste byly doknalý!!!" odpověděla jsem a začali jsme se spolu bavit a vyměnili jsme si telefoní čísla. Najednou přišel k Vicky Liam který se s námi skoro vůbec nebavil. Něco jí zašeptal do ucha. Vicky zčervenala a řekla "Lidi já už půjdu je dost pozdě a já musim eště dopsat jednu esej" a odešla. Zachvíli se zvednul i Liam a šel domů. Nikdo si toho že odešel nevšiml.
Vicky
Přišel ke mě Liam a pošeptal mi "Za hodinu jsem u tebe, babe" Šla jsem domů když jsem se osprchovala a vyžehlila jsem si vlasy napsala jsem Liamovi mojí adresu a oblíkla jsem si červený šaty po stehna s výstřihemnn do A. A k tomu červený lodičky a k tomu malý červený psaníčko. A už jen čekala na Liama. Po 10 minutách nám někdo zazvonil na zvonek sešla jsem dolů mu otevřít. Když jsem otevřela viděla jsem Liama s velkou červenou kytici s růžemi a bonbonierou. Já tam stála a koukala na něj mám pocit že jsem měla i otevřenu pusu "Zavři pusu nebo ti do ní vlítne moucha, babe", "Ehm...aha....pod dovnitř", "Vlastně jsem tě chtěl někam dovízt". "Ehm ok" celkem mě zarazil ale pak jsem mu šla a Liam mi otevřel dveře a já mu nastoupila do auta. "Kam vlastně jedem?" Liam se na mě usmál " To je tajemství babe!" už jsem se na nic neptala připoutala jsem se a čekala naž dojedem.
Liam
Hned jak jsem odešel od kluků a od tý bandy kurev. Jsem jel domů vypil skleničku vodky oblíkl se do formálu ašel do obchodu koupit nějaký laciny zboží abych oblbnul tu blonďatou blbku. Vzal si svojí krasku nastartoval jí a vyjel na adresu kterou mi ta kunda poslala. Nemám je rád, chci je rozdělit. Neřikám že jsou lepší než mi ale tvoří konkurenci a to nemůžu dovolit. Nedělám to kvůli sobě ale kvůli naší skupině. Přijel jsem před její barák a zazvonil začal jsem se usmívat a když otevřela dveře viděl jsem tu kundu vymalovanou jako štětku. Koukala na mě jako kdyby jsem tam stál nahatej a rozdával jsem si to tam s někym. No počkej ty kurvičko ty si užiješ! "zavři pusu jinak ti tam vlítne moucha, babe" až pak si uvědomila že slintá. Po 10 minutách jsme si šli sednout do mýho auta. Musel jsem jí otevřít dveře aby si ta kurva nezašpinila nechtíky. Ale díky těm šatům bych jí tu klidně i přetáhnul! Po dlouhé době jsme dorazili do maličkého parku za městem naštěstí byl prázdný. "Je tu hezky" řekla ta malá kurva. "Je no, sem chodím přemýšlet" Ano vpodstatě nelžu přemýšlím tu jestly mám sundat nejdřív podprsenku a nebo rovnou spodní prádlo. Vicky jsem si zprva vybral kvůli tomu že je povolná a tak i nejrychleji zmanipulovatelná, ale ted jak jí tu vidim tak možná i pro to že mi lehce dá. Po trapné chvilce procházení se po parku za ruce jsem se na ní vrhnul. Začal jsem jí nebojácně líbat... nejdřív byla zaskočená ale pak začala spolupracovat. Pomalu jsem jí začal sundavat triko a pak jsem z ní strhl podprsenku a začal jsem mačkat ty její dvojky. A když začala vzdychat využil jsem situace a narval jí můj jazyk do její pusy a tak začala třetí světová. Pusou jsem pak sjížděl níž nejdřiv pořádně krk a udělal jsem jí tam cucflek potom jsem šel níž a skousnul jsem jí nejdřív jednu a pak druhou bradavku. Pak jsem sjížděl dál po jejím břichu a rukama jí stahoval kalhoty a kalhotky. Všechno jsem to odhodil bůh ví kam a začal jí sát podbříško. A potom jsem sjel uplně dolů a začal jsem se svým uměním. Nejdřív jsem jí lízal a pak sem pridal jeden prst chtěl jsem ji ho tam strčit celej ale zarazilo mě kus masa mezi jejíma nohama. "Ty jsi panna?!" to snad ne ta malá kunda je panna! "Ehm...jo..." "A to si mi to nechtěla říct dřív?". "Vadí to?" bože! "Ne samozřejmě tě odpanim". "Ehm... víš co já eště nejsem připravená... odvez mě domů prosím" Prosim?! Ona mě odmítla! Kdybych teď mohl tak jí znásilnim ale ta kurva za to nestojí! Je to jen frigidní panna! "Fajn tak jdem" dal jsem jí pět minut než najde svý oblečení a obleče se. Když nastoupila do auta nastartoval jsem a vyjeli jsme a pak jsem jí řekl "Promiň Vicky já jsem netušil že jsi ještě panna byl bych něžnej a já nevim co mě to tak vzalo prostě jsem to nečekal protože jseš nádherná a už ti je 19 a prostě... já nevim" ona se na mě usmála a řekla "Jo vpohodě já jen nejsem připravená ale jdenou určitě budu" dojeli jsme vyhodil jsem jí před její dům a jel jsem do baru a tam jsem se pořádně opil.
ČTEŠ
On stage!
FanfictionTři holky spolu chodí na vysokou popového zpěvu. Za tu dobu se hodně spřátelí a stanou se finalistky Amerika zpívá, ale co když jim do jejích života vstoupí klučičí skupina One Direction? Kolik hádek a nenávisti mezi holky přitáhnou? A co když kvůli...