-Ce mai e acum, Kait? O mai întreb încă o dată fiind sătulă de ţopăiala ei.
-Însfârşit aţi ajuns, îl aud pe Dean.
-Hei, m-a târât până aici, nu cred că se putea mai repede..
-Acum că suntem toţi, eu şi Kait avem o veste.
-Te rog spune că aţi folosit prezervativul.
-Lol, ce, nu sunt borţoasă! Mergem la mare! Spune Kait fluturându-şi mâinile "gez" în aer.
-Oh tare, distracţie plăcută! Acum mă scuzaţi, trebuie să merg la ora de istorie, spun întorcându-mă pe călcâie
-Nu! Mergem toţi la mare! Mă trage Dane înapoi
-Stai, ce? Când?
-Vineri după-amiază şi ne întoarcem luni.
-Wow, ce tare, chiar mi-ar prinde bine nişte bronz! Ţopăie Erika entuziasmată.
-Deci, mergem?
-Da, clar! Exclamă şi Luke.
-Hei gașcă! Ce se întamplă? Ni se alatură Josh.
-Păi noi...încep să spun.
-Mergem la mare şi ne întrebam dacă vrei să vii. Mi-o taie Kait, iar eu răman mască.
-Da, ar fii grozav, dacă toată lumea e deacord, spune şi îşi întoarce privirea spre mine. La fel fac şi ceilalţi şi deja intru în panică.
-Ahm..da, sigur. Spun destul de confuză.
Josh devenise bun prieten cu ei în ultimele săptămâni. Adică cel puţin săptămana trecută, marţi a fost cu noi la film, miercuri la bowling, iar vineri a fost la Luke şi au jucat jocuri video. Acum, prietenii mei sunt cam cei mai buni prieteni ai lui şi nu ştiu dacă să mă bucur din cauza asta..Devenea stresant...
-Voi ce oră aveţi? ne întreabă Josh
Erika avea istorie, Kait şi Luke română, Josh geografie, iar Dane matematică
-Ok, noi ar trebui să mergem, o trag pe Erika după mine înainte să apuce să spună ceva
-De ce ai făcut asta? Mă întreabă când intrăm în clasă
-Pentru că întârziam... găsesc rapid o scuză
-Ştim amândouă că nu-i aşa. Ce se întâmplă cu tine în ultimul timp? E din cauza lui Josh?
-Ahm..nu, adică..of..Mă enervează felul în care s-a inflirtrat în gaşca noastră în ultimele săptămâni. El nici nu era prieten cu noi înainte.
-Bella nu-i aşa. Ţie ţi se pare asta doar pentru că...
-Bună dimineaţa, copii!
Intră profesorul Flubirr în clasă, iar Erika îmi face semn că, continuăm după. Un singur lucru îl enerva pe prof, discuţiile în timpul orei lui.
****
Ultima oră am avut româna împreună cu Josh şi Dane. Toată pauza ce-i doi m-au ignorat, iar în timpul orei am avut parte şi de mai puţină atenţie din partea lor. Sinceră să fiu, într-un fel m-am bucurat.
Aproape de sfârşitul orei, Martin mi-a trimis mesaj spunându-mi că mă aşteaptă la fântână. Aveam o fântână arteziană în faţa şcolii, tare, nu?
Profesorul a ieşit din clasă urându-ne o zii bună, iar eu mi-am strâns rapid lucrurile şi m-am îndreptat spre uşă. Am reuşit să prind o discuţie dintre Josh şi Dane:
CITEȘTI
Pretending
FanficIsabella Stivens este genul de adolescenta pe care toti o doresc, insa niciunul nu o are, Josh MacCollen este unul din putinii baieti care au avut o relatie cu ea, insa dorinta de a o avea intru totul l-a acaparat, dar fara voia ei. Acum ca i-a dist...