Jennie den
Bu gün Doğum Günümdü ve akşama tüm idollerin geliceği bir parti düzenledik.Şuan sabah olmuştu bende bakıyorumda hiç kimse uyanmamış.Yatağa tekrar uzandım.Aradan bi 5 dk geçtikten sonra Jungkook uyandı Ve yatağımın başına geldi.Bende uyuyo numarası yaptım.
Jungkook:Melek gibisin jennie
Sende
Jungkook:keşke benim olsan
Ben zaten seninim Jungkook ama sen benim değilsin
Jungkook:Seni seviyorum
Bende seni
Jungkook tam gisicekken bileğini tuttum Ve kendime çevirip öptüm.İlk başta biraz şaşırsa da sonra karşılık verdi.Gittikçe daha sert öpüyordu.Elimde olmadan inledim.Sonra nefesimiz kesildiğimizde ayrılıp ona
Jennie:bende seni seviyorum.
Jungkook:o zaman bu andan itibaren sevgilimsin
Jennie:Evet öyleyim.
Jungkook:saat daha çok erken hadi yataklara geri dönelim.
Jennie:Tamam
Dedim yatağıma doğru gittim.Onunda kendi yatağına gideceğini dişünürken benim yatağıma yattı.
Jennie:Ne yapıyor Jungkook
Jungkook:sevgilimle uyicam sorun mu var.
Jennie:yok.
Jungkook:hadi gel o zaman seni bilmem ama benim çok uykum var.
Sonrasında yatağa geçip uzandık.
Akşam
Jungkook dan
Herkes üstünü giyindi ve şöyle olduk.(Erkekler)
(Kızlar)
Jennie cidden muhteşemdi.
Jennie den
Jungkook a takım elbise fazla mı yakışıyor yoksa bana mı öyle geliyor(yanılmıyon valla jennie Jungkook um diye demiyor çok yahuşuhlu)
Telefonla uğraşırken belimde bir el hissettim.O tarafa döndüğümde Jungkook anında beni öpmüştü.geri çekildiğinde.
Jungkook:fazla güzel olmuşsun.Allah kahretsin bütün erkekler sana bakıcak.
Jennie:sende fazla yakışıklı olmuşsun bütün kızlar sana bakıcak özellikle de o Tzuyu denen pis suratlı kadın.
Jungkook:boşver de hadi partiye inelim insanlar buraya seni görmek için geldi.
Jennie:Tamam
Doğum günü bitmişti normal bir Doğum günüydü işte.Herkes çok yorulduğu için odalarımıza çekilip yattık.Daha doğrusu ben yine Jungkook la yattım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İdols love(TAMAMLANDI)
Fiksi RemajaJennie❤️jungkook Lisa❤️tea Rose❤️jimin Jisoo❤️jin