🌸5🌸

21 3 0
                                    

12Б клас току-що приключиха часовете си в училище за деня. Групичка от тях реши да излезе и да се поразходи навън. В тази група бяха Шиумин, Чен, Кай, ДиО и Бекхюн. Разхождаха се по обичайните места. Парковете около домовете им. Бяха тихо и спокойно място за почивка. Всички прекарваха времето си там прекрасно, освен Бек. Беше му самотно, защото другите бяха по двойки и той беше петото колело в повечето случаи. Докато другите се прегръщаха, той гледаше две момчета да минават пред тях. Беше хвърлил око на единия от доста време. Но не знаеше нито къде учи, нито как се казва...нищо.

За това ходеха и в парка. За да може да го види. Винаги минаваха от там. Нямаше как да пропусне да му се порадва поне малко. Може би някой ден ще се запознаят, кой знае. Ако Бек се престраши да го заговори...но не. Срамежлив е.

-Пак ли ги зяпаш тези? - попита Шиумин.
-Аами да, защо да не? Този по-високия е хубав. Ще ми се да се запознаем.
-Просто отиди и говори с него, няма да те изяде.
-Може да е канибал или вампир.
-Кай...не всичко е като тези работи които четеш.

След това продължиха подмятания на странни погледи между Шиумин и Кай. И двамата бяха странни на моменти.

Бек просто седеше и зяпаше онези двамата. Мислеше си...какво ли ще стане, ако пък отиде и го заговори.

Твърде късно.

Вече си бяха тръгнали.

Утре....
Може би.

-Стига зяпа, странно е. Вече си тръгнаха.
-Добре де. Ние няма ли да тръгваме?
-Чен, ДиО...вие? Тук ли ще спите, изобщо не сте се мръднали. Ще си тръгваме.
-Защо не мрънка да тръгваме когато онези бяха тук...?Сега какво, давай, ставай по-бързо. Гониш ли ни?
-Не ми се ядосвай, схванах се от седене.

Петимата станаха и се разделиха, всеки в собствена посока. На където живееха. Освен Бек, естествено. Той проследи онези двамата. Или по-точно този по-високия. Видя къде живее, което му беше достатъчно. Не знаеше какво да прави с ненужната информация за адреса му, но след това се сети за нещо.

Писмо.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Mar 01, 2019 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

★UNIVERSE★Donde viven las historias. Descúbrelo ahora