Celý deň sme sa bavili a robili blbosti. Ja som sa úspešne vyhol všetkému jedlu bez toho aby si to niekto všimol. Bol večer a všetci sme už mali nejaké to promile v sebe.
,, Moji drahý, čo tak si zahrať flašu'' ozval sa Jimin s pripitým úsmevom. Všetci sme nadšene súhlasili a posadali si do kruhu.
Tae, ktorý sedel oproti mne sa na mňa usmial a roztočil ju. Jungkook dává Jinovi
,, Taaakže Jin-eomma, pravda či odvaha''
,, Pravda " odpovedal spokojene Jin
,, Ako to je medzi Namjoon-hyungom'' spýtal sa s úšklebkom. Jin sa zachichotal a natisol na Joona
,, Ja a Joonie spolu chodíme '' povedal spokojene a objal ho. Oh takže Namjin is real.
Prešlo pár kôl a na mne sa flaška ani raz nezastavila. Chalani už boli skoro nahý a ja som zatial z toho vyšiel len s pár cucflekami od Taeho, ktorý to dostal za úlohu. Nič príjemnejšie snáď byť nemohlo. Avšak všimol som si ako po mne Jimin zlomyselne pokukuje. Ak sa to na nás zastaví tak som v prdeli.... Doslova.
Moje slova sa naplnili. Hrdlo fľaše padlo na mňa a koniec na Jimina.
,, Hihi, Tak Yoongi-hyung. Pravda alebo odvaha'' spýtal sa zákerné. Pfff nie som žiadna padavka
,, Odvaha'' odpovedal som hrdo
,, Daj si francuzaka s Taem'' povedal
,, Čakal som niečo lepšie'' odvrkol som hrdo. Doštverhal som sa k Taemu a obkročmo si naň sadol. Ruky som mu obmotal okolo krku a spojil naše peri.
Mal ich dokonale sladké a šťavnaté. Sladká chuť višní a alkoholu sa mi rozlievala na jazyku ktorým som mu oblizol peri. Jazykom mi vklzol do úst. Naše jazyki sa preplietali vo vášnivom tanci zatiaľ čo som mu ruky vplietol do tých jemných vlasov. Jeho ruky sa ocitli na mojich bokoch, ktoré začal hladiť. Bolo to krásne.
Keď sme sa odtiahli, maličký pramienok slín spájal naše peri. Hlavu som zaboril do jeho záhybu na krku a oddychoval. Som unavený. Pocítil som ruky na mojom zadku a následne vyzdvihnutie do vzduchu.
,, Myslím že dnes už pôjdeme spať '' povedal Tae a niesol ma do izby. Položil ma do postele a zakryl. Chcel odísť, no chytil som ho za ruku. Nemal som už silu hovoriť tak som naň pozrel a dúfal že pochopí.
Pochopil. Lahol si ku mne a pritiahol k sebe do objatia. Spokojene som sa usmial a pomaly zaspal. Bolo to prvý krát čo som nemyslel na svoju váhu..
MentolSuga
YOU ARE READING
Save Me/ Taegi
FanfictionBTS AU ,, Prestaň s tým. To nevidíš ako ma bolí pohľad na teba, keď sa takto ničíš?! " ,, Ale ja sa neničím. Chem len schudnúť" ,, Nemáš prečo. Si krásný taký aký si" ,, Nie som. Vyzerám ako vypasené prasa"