Definitia iubirii

90 6 0
                                    

Te iubesc.Doua cuvinte ,opt litere ,si o minciuna,dupa cum spunea cineva.Acel cineva care a demonstrat dezamagirea fara de margini pe care o simtim majoritatea prin aceast trist amalgam de limba romana asociat cu o instigare la falsitate folosit din ce in ce mai des cand ni se arunca aceste doua cuvinte. De cele mai multe ori acea persoana alege sa minta cand apeleaza la aceste doua cuvinte , aceste cuvinte mari ,dar care din pacate nu sunt inlantuite alaturi de fapte. Multi cred ca atunci cand ai spus te iubesc e ca si cand ai scapa de o grija,ca si cum ti s ar lua o piatra de pe inima.Aleg sa cred ca aceasta patura sociala intra in categoria celor far' de sentimente ,nu neaparat fara constiinta ,pentru ca in ratiunea lor exista ceva undeva in imaginatia lor bogata, dar cel mai probabil n au trait pan la acel moment ,fie ca e vorba de varsta a doua sau a treia,fie ca i vorba de rebeliunea adolescentina sau vesnic nemultumitii batranei ce se vaita din orice miscare ce poate fi comparata cu un scartait de mobila veche cand de fapt se fac simtite oasele trecute de a 2 a tinerete.Nu inseamna daca va tineti de mana va spuneti te iubesc la fiecare 20 de secunde si va vedeti de 3 ori pe luna sa treaca timpu sa se faca lunile de relatie ati gasit fericirea.Din punctul meu de vedere ,e timp pierdut ,in niciun caz castigat deoarece n ai aflat nici pana n acel moment ce e iubirea.Degeaba iesiti de 3 ori pe zi si o duci in plimbare in fiecare parc din oras sa vada fiecare alee daca atunci cand nu va vedeti va comportati ca doua straini . Degeaba postezi nu stiu cate instastory uri pe zi cu te iubesc vtm si cu eticheta ei ,daca un realitate nu si faci griji pentru ea ,nu o sufoci cu mesajele.Fa persoana iubita sa creada ca nu i ajunge niciodata timpul petrecut alaturi de tine.De fiecare data sa si doreasca mai mult,si mai mult.Din ce in ce mai mult sa vrea din timpul tau ,din atentia ta.Nu inseamna ca n are voie sa iasa si cu altcineva sau sa nu vorbeasca si cu alte persoane.Nu tre sa i controlezi telefonu sau sa i pui interdictii ,sa nu iasa fara tine sau sa nu vorbeasca cu ala sau cu alea.Nu inseamna ca daca l legi de piciorul patului iti va fi loial .Daca increderea e pusa la indoiala prin astfel de fapte ,eu zic ca deja nu se mai poate numi relatie ,ci investigatie.Gelozia n ar trebui sa existe,desi acea rabufnire de moment sau pe o durata foarte scurta de timp se considera c ar fi o teama de a nu pierde persoana iubita.De ce ?Din cauza ca a vorbit cu o prietena ?Unde e increderea ?Normal ,daca el e badaran si incepe sa te minta din ce in ce mai mult, degeaba ii arati tu telefonul cand va vedeti daca i arati doar ce vrei tu sa arati.Degeaba ii dai telefonul daca stergi din conversatii,degeaba ii dai parolele la facebook si instagram daca tu o inseli pe whatsapp.Aici e vorba de inselatul psihic. Inselatul nu reprezinta in niciun caz o greseala,ci mai degraba o alegere.A fost alegerea lui /ei sa iasa sa se vada cu acea persoana.Nu l a obligat /a obligat o nimeni sa iasa cu acea persoana.Ca n discursul de la starea civila:"De bunavoie si nesilit (a) de nimeni " a ales sa faca acest lucru.
Inselatul e de doua tipuri.Atat fizic ,cat si psihic.Nu stiu care atarna mai mult dintre ele in cele doua talere ale balantei pe care scrie loialitate ,pentru ca n am inselat niciodata.Nu ca n am putut ,ci pentru ca n am vrut .Cine crede ca am facut asta eu zic ca ma judeca gresit ,sau poate acea fata a considerat ca am fi in continuare un cuplu ,deoarece n a putut sa impace cu ideea c ar putea sa ma piarda,din moment ce am pus punctul pe i imediat ce am simtit ca e ceva n neregula.
Consider ca nu se merita sa investesti timp si sentimente atata timp cat persoana ce teoretic iti e alaturi practic nu face nimic pentru a ti dovedi asta.
Deagaba o complimentezi daca nu simti atunci cand o faci si nu se simte admirata catusi de putin de fiecare data cand jonglezi cu astfel de cuvinte.O poti face sa tresara de fericire sau sa o dai de gard rau de tot.Chiar daca se zice ca o poza o poti descrie intr o mie de cuvinte tre sa te restrangi ca sa n o plictisesti.Poti vedea intr o imagine cum o fiinta blajina ,cu un chip suav si o privire angelica ,isi face aparitia intr o camera modesta ,in comparatie cu sufletul ei .Un suflet mare ,imens ,care ar adaposti lejer atat ploaia rece, udand fiecare frunza de pe covorul multicolor al toamnei ,cat si lacrimile unui cersetor care se abtine cu greu sa nu i se vada a lui suferinta.Aripile de inger sunt ascunse de o parte si de alta a privirii sincere ,care arata toate calitatile care lipsesc unui om plin de defecte ,cat si defectele care i lipsesc unui om inconjurat doar de calitati .
Iubirea e infinita,atata timp cat sentimentele cresc din ce in ce mai mult asemeni focului intaratat de un lichid inflamabil , sau cu ajutorul vantului .
Intr o relatie trebuie sa existe sacrificii,intelegere ,sinceritate dar mai ales incredere oferite de ambele parti , fara secrete ,cu adevarul indiferent cat de dureros poate fi,va fi mult mai apreciat ca o minciuna aparent nevinovata.
Degeaba iti zic sa ai grija de tine daca nu te fac mandra ca exist in viata ta

SentimenteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum