Mesaj de ramas bun

40 3 0
                                    

Dragul meu om,

Văd că plângi, pentru că e momentul meu să plec. Nu plânge, te rog. Vreau să-ţi explic câteva lucruri.
Eşti trist pentru că am plecat, dar mă bucur că te-am cunoscut.
Câţi ca mine mor zilnic fără să se întâlnească cu cineva special ca tine?

Ştiu că te întristează plecarea mea, dar a trebuit să plec acum.
Vreau să-ţi cer să nu te învinovăţeşti pentru nimic. Te-am auzit plângând că ar fi trebuit să faci altceva pentru mine. Nu spune asta, ai făcut multe pentru mine! Fără tine n-aş fi ştiut nimic despre frumuseţea pe care o port cu mine azi.
Trebuie să ştii că eu, trăiesc prezentul intens şi sunt foarte înţelept ma bucur de fiecare lucru mic în fiecare zi, şi uităm trecutul rău rapid. Viata mea începe atunci când ştiu dragostea, aceeaşi dragoste pe care mi-ai dat-o, îngerul meu fără aripi şi două picioare.

Să ştii că chiar dacă găseşti un om sau animal grav rănit, şi că ai doar un pic de timp în această lume, oferi un serviciu imens, de-te în ultima ta tranziţie.

Nimănui nu-i place să fie singur, cu excepţia când ne dăm seama că e timpul să plecăm.

Gata cu plânsul, te rog. Voi fi fericit. Iau sunetul vocii tale vorbind cu mine, chiar dacă nu înţeleg mereu ce-mi spui.
Port în inima mea fiecare mângâiere pe care mi-ai dat-o.

Tot ce ai făcut a fost foarte valoros pentru mine şi îţi mulţumesc la nesfârşit, nu ştiu cum să-ţi spun, pentru că eu nu vorbesc limba ta, dar cu siguranţă în ochii mei ai putea să-mi vezi recunoştinţa.

O să-ţi cer două favoruri. Spală-te pe faţă şi începe să zâmbeşti.

Amintiți-vă cât de bine trăim împreună aceste momente, amintiți-vă de antichități am făcut să te înveselească.
Retrăieşte ca mine tot binele pe care-l împărţim în acest timp.
Şi nu spune că nu ma vei regăsi în alte persoane ,căci nu va fi deloc asa.Insa va trebui sa cauti mult timp si sa cunosti fel si fel de oameni.

Te rog, nu face asta! Sunt mulţi ca mine care aşteaptă pe cineva ca tine.

Dă-le ce mi-ai dat, te rog, au nevoie de ea aşa cum am avut eu nevoie de tine.

Nu păstra dragostea pe care trebuie s-o dai, de frică de suferinţă.
Urmează-mi sfatul, bucură-te de binele pe care ni-l împărtăşeşti cu fiecare dintre noi, recunoscând că eşti un înger pentru noi oamenii, şi că fără oameni ca tine viaţa noastră ar fi mai grea decât uneori.
Urmează-ţi sarcina nobilă, acum e de datoria mea să fiu îngerul tău.
Te voi însoţi în calea ta şi te voi ajuta să-i ajuţi pe alţii ca mine.

Voi vorbi cu alți oameni care sunt aici cu mine, le voi spune tot ce aţi făcut pentru mine şi voi arăta şi voi spune cu mândrie: "asta e familia mea".

În seara asta, când te uiţi la cer şi vezi o stea care clipeşte vreau să ştii că sunt eu clipind un ochi; te avertizez că am ajuns bine şi ţi-am spus "mulţumesc pentru dragostea pe care mi-ai dat-o".
Eu spun la revedere acum nu spune " La revedere ", dar " ne vedem mai târziu ".
Există un cer special pentru oameni ca tine, cerul unde mergem şi viaţa ne răsplăteşte, făcându-ne să ne întâlnim acolo.
O să te aştept!"

SentimenteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum