Allta sorduğum sorulara cevap verirseniz sevinirim :* bölüm şarkısı ve multimediamız bulunmaktadır :*
Evet bugün büyük gün çünkü okuluma kayıt işlemlerini yapmaya gideceğiz. Hemde okulumu tanımam açısındanmış kim tatildeyken ve tatilin bitmesine az kalmışken OKUL kelimesini duymak ister ki… bildiniz +10 puan hiç kimse…
Sabah yatağımdan annemin kazıması ile kalktım erken gitmeliymişiz sonra kalabalıklaşırmış hem beni de gezdirirlermiş falan neyse büyüklere karşı gelinmez öyle öğrendik biz.
Annemin değiştirdiği turkuaz çarşaflarım yerine geçen turuncu çarşaflarım gece nasıl bir yattıysam yatağın ortasında toplanmış ve belimin girintisine yerleşmiş. Ve birazcık belimi de acıtmış yok mu alkış bana !!
Odamdan çıkarak banyoya ilerledim ve düzleştiricinin fişini takarak ısınmasını bekledim . O arada başka ihtiyaçlarımı hallettim ve saçlarımı düzleştirmeye başladım siyah saçlarımda oluşan renk açılmalarından anladım ki saçımı uçlarından kırptırmam gerekiyor. Düzleştiriciyi aldığım yere geri koyarak odama geçtim ve düz mavi tişörtümü altına kot pantolonumu giydim. Ve odama geçerek küpelerimi bin bela kulağıma taktım neden demeyin ben biraz beceriksizim de ^^
Hazırlandıktan sonra kahvaltıya indim ve babamla annemin içinden çıkan canavarı izleyerek zorlukla kahvaltımı yaptım.
‘’ye onu bırakma onu ye onu yeeeeee’’
Ya baba içine töbebismillah bişey mi kaçtı yaa
‘’ye ye ye ye ye’’
İç iç iç iç anneciğim yaa bende sana cevap veriyorum işte böyle..
Neyse bu kahvaltıyı da böyle atlatarak evimizin önündeki arabamıza doğru yol aldık. Bende gittiğimiz yollara göz atıyordum aslında okul yakın da burdan gezmeye gideceğimiz için araba ile geçiyoruz.
Okulun yollarında harika villalar güller nergisler vs vs bir sürü çiçek vardı okulun önünde durduğumuzda iğrenerek okula baktım hayır okulun bakımsızlığından değil okul kardeşim bu okullar iğrençtir!!
Babam arabayı park edince okulun içine girdik okulun içi yeterince büyüktü ve kolidor renkleri krem rengiydi müdürün odasını bularak içeri giriş yaptık.
Müdürümüz tüm müdürler aksine ne kel ne gözlüklüydü bu işte bir terslik var da neyse !!
Müdür ilk önce benimle tanıştı ve bana birkaç şey anlattı ve sonra kayıt işlemlerine geçince beni postaladı ve okulu gezebileceğimi söyledi
Sen istersin de olmaz mı müdürcüğüm .s .s
Okulun içinde ağzı açık ayran delisi gibi bir o tarafa bir bu tarafa geziyordum kolidorlarda çiçek desenleri ile süslenmiş çöp kutuları krem duvarlar cam kenarlarında çiçekler gerçekten güzel bir okuldu kantini bulmak için gezinirken bir duvara tosladım ama ben ortadan yürüyodum bir dakika bu duvar değil kii.
‘’biraz daha dikkatli olmalısın bücür’’
Bücür bhen ben bi kere 11 sınıfım sen kime bücür diyosun ismini ver bana ismini!!
Tamam kendimi kaybetmeden olaya el atmanın vakti geldi
‘’ben bücür değilim yeni gelmiş olabilirim ama ben 11.sınıfım tamam mı’’
Afferim bade sana !!
‘’tamam ya ne kızıyosun bende 12.sınıfım bu arada adım da okan’’
Hmm oknm dysn ynii .s .s
‘’bende bade madem tanıştık bana kantini gösterir misin??’’
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okula Beş Kala!! -Askıda-
Humor********************************************************************************** İnanamıyorum bu 2 gün hiç bitmemeliydi çünkü ben Bursaya gitmek istemiyorum!!! Babamın tayinin çıkması ile yeni bir şehre gidecektim ve yeni doğmuş bir bebeğin hayat...