Ain POV: Qween What!??
Qween Eariel(AM)POV: Okay, sebenarnya kalian semua merupakan anak raja yang memiliki suatu kuasa yang hebat yang diwarisi daripada ibu bapa kalian.
Lily POV: Is that true father?
King Gracel(LF)POV: Yes, it's true.
Aqilah POV: We have power?
Qween Sara(QM)POV: Yes, honey...
Urfan & Faris POV: Wow!!!~*terpegun*
Urfan POV: So...what kind of power?
Qween Eariel(AM): Mari beta tunjukkan.
Ibu bapa mereka memegang meja dalam bentuk bulatan sambil menutup mata.
Istana Qween Eariel
Ain POV: So...this is my new house?castle?
Qween Eariel POV: Mari ikut beta
*Menuju ke sebuah bilik yang sangat indah yang tak pernah kita dapat bayangkan*
King Gracel POV: Okay, anak ii masuk ke dalam ruangan ini. Ikut logo negara masing ii.
Qween Eariel POV: Beta mahu raja ii dan permaisuri sekalian menekan sebuah tombol yang disediakan di hadapan.
*berserdia untuk menekan tombol tersebut*
Qween Eariel POV: Tekan!
*Suatu cahaya terpancar dan mereka semua keluar daripada ruangan itu dengan rasa seperti segar semula..eh bukan segar semula tapi rasa seperti mati hidup balik!*
Sha POV: Wow!
Aqilah POV: Tangan aku ada logo tatu...hm...macam tanah?
Lily POV: Aku pula ada seperti pancaran matahari. Wow teringat pula aku dengan cikgu sinaran(≧ω≦)
Author POV: Hahaha...aduh! Wey sinaran ii!! Hahhaha....
Urfan POV: Ahhh..aku...ada tatu logo macam petir?
Faris POV: Aku ada tatu logo api...
Everyone POV: Kau ada tatu logo apa Ain?
Ain POV: Aku...ada tatu logo air..
Lily POV: Bukan hanya itu sahaja, Malah pakaian kita semua bertukar..
Everyone POV: Haah lah!*terpegun dengan pakaian masing ii*
Aqilah POV: Ain, Your eyes! Kenapa sebelah lain ii?
Ain POV: What!!?? Mom, what's happen to my eyes!!??
Qween Eariel POV: Kamu akan tahu nanti. Kamu semua mempunyai misi untuk mengalahkan The Dark daripada memusnahkan bumi!
Sha POV: Misi?
Qween Eariel POV: Tutup mata kalian..dan dengarkan kata ii beta. Kamu harus pergi ke istana The Dark dan menewaskannya. Anakanda beta akan membawa kalian ke sana. Beta akan berkomunikasi dengan anakanda. Buka mata kamu sekarang.
YOU ARE READING
9 PAHLAWAN £merland
FantasyAqilah, Sha, Ain, Lily, Urfan(Alex)dan Faris merupakan pelajar Sekolah Menengah Star Light 😌...Mereka menjalani kehidupan seperti pelajar lain. Sehinggalah berlaku perkara yang dasyat yang membuatkan mereka terkejut dan hampir bertarung nyawa untu...