| hai pembaca / peminat cerita
9 Pahlawan £merland...
Hri ni author buat chapter yg "agak"
Panjang...bgi yg bosan...tolong jgn tinggalkan camtu jer...
Sekurang-kurangnya bgi lah
Author vote bebyk...
Tuk sokong ff nie...
Don't forget to
Vote
Komen yg bebaik...
Tq...okay lanjut! |Istana Qween Eariel...
Qween Eariel(QE) POV:
Beta rasa tak sedap hati...mesti mereka berada dalam bahaya...dalam masa terdekat ini, beta tidak dapat berhubung / berkomunikasi bersama Anakanda beta.
Beta harus menghantar sedikit pertolongan untuk mereka semua.King Gracel (KG): Beta dan isteri* beta juga risau akan kesalamatan anakanda beta, Lily...
Qween Sara(QS): Bagus juga dengan cadangan yang diberikan oleh Qween Eariel. Beta mahu memastikan Aqilah dan yang lain selamat sebelum dapat menewaskan the dark.
Kesemua ibu bapa* (raja dan permaisuri)
Mereka sedang mengadakan sedikit perbincangan tentang anak ii mereka dan keselamatan / keadaan lapan orang remaja dan seorang bukan dari kerabat di raja.Mendengar kata ii atau pendapat masing ii...Qween Eariel bersetuju untuk menghantarkan sedikit bantuan / bekalan untuk mereka sebelum menghadapi the dark.
~♥~(。'▽'。)♡~♥~
Keadaan 9 remaja itu...
Aqilah POV: Aduduh....sakitnya kepala aku...*mengeluh panjang**urut dahi*
Aqilah baru tersadar daripada pengsannya dan mendapati bahawa dia berada di sebuah kamar bersama teman ii nya yang lain. Dia merupakan orang pertama yang terjaga daripada pengsan.
Kelihatan the girlz yang lain masih tidak sedarkan diri. Dia memalingkan mukanya ke arah sudut tingkap rumah itu. Dan...
Aqilah POV: Wargh..! Huh...terkejut aku..ingat beruk mana tidur kat sisi aku..baru ingat nak sleding* kepala dia.
Heh, mamat kerek seorang ni..Bebelan Aqilah membuatkan Anthoni yang sedang dibuai mimpi itu terjaga.
Anthoni POV: Uwarh....*menguap*
~\(≧▽≦)/~Aqilah POV: Hah, bangun pun kau...tadi baru je aku nak ambil air, lepastu jirus kat kau...heheh..tapi terbantut sebab kau dah bangun..
Anthoni POV: Hah?*mamai* Ouh...Aqilah...
~♥~♡ʕ•ﻌ•ʔ♡~♥~
Sesuatu sedang mengejar remaja perempuan itu...pantas dan amat pantas!!!! Sepantas kilat..makhluk itu memegang kaki remaja itu menyebabkan dia terjatung atau lebih tepat (kott) tersungkur.
Ain POV: Argh!!!! Ish, lepaskan aku lah...
"ain...ain...."makhluk itu memanggil namanya sebanyak dua kali dan kali ketiga makhluk itu menjerit nama Ain dengan lebih kuat dan jelas.
Makhluk itu menyeret kaki ain....!
Ain POV: Argh!!!!! mama!!
Dum!! Ain terjaga dari mimpinya. Kawan ii nya yang lain memandang sambil mengerutkan dahi masing ii...
Lily POV: Yang kau jerit ii asal!?
YOU ARE READING
9 PAHLAWAN £merland
FantasyAqilah, Sha, Ain, Lily, Urfan(Alex)dan Faris merupakan pelajar Sekolah Menengah Star Light 😌...Mereka menjalani kehidupan seperti pelajar lain. Sehinggalah berlaku perkara yang dasyat yang membuatkan mereka terkejut dan hampir bertarung nyawa untu...