Ismét egy csodás reggelre virrad Párizs. Bárcsak ezt mindenki elmondhatná, hogy csodásan kezdődik a reggelje, mert sajnos ez nem így van.
Adrien, már kevésbé örül ennek. A tegnapi külön órai miatt fáradt, és nem akart ma reggel felkelni, de sajnos muszáj. Ő akart menni gimnáziumba, az apja pedig csak azzal a feltétellel engedte meg, ha a külön óráit is megtartja. Szóval nem okozhat csalódást, különben megint magán tanuló lesz. Nem könnyű az élete, de még kell birkóznia ezzel. Nincs más választása, egyelőre.
Felkel ágyából, és miután felöltözött, az étkezőbe megy. Ott természetesen, megint csak Nathalie várja, az apja sehol. Igazából ezen, már meg sem lepődik. Mióta édesanyja meghalt, azóta alig látja az apját. Elmenekült a munkájába. Tudja jól, hogy nagyon hasonlít édesanyjára, emiatt az apjának még nehezebb. Ám arra nem is gondol Gabriel, hogy milyen lehet a fiának? Neki is nehéz volt, és néha nem árt, egy atyai beszélgetés. Igazából soha nem tudta erre rászánni magát Adrien. Nem meri elmondani az igazi érzéseit, ezért inkább eltűri, hogy így viselkedik vele az édesapja.
A reggeli után, összeszedte a holmijait, és beszállt a kocsiba. A sofőr és Nathalie is beszálltak, nem sokkal utána, és elvittek őt a sulihoz. Miután kiszállt, Nathalie lehúzta az ablakot. Ilyenkor még szokott valamit mondani, így Adrien nem mozdult sehová sem, hanem megvárta, hogy mit szeretne mondani a fekete hajú nő.
-Órák után várj itt, ma fotózásod lesz, Adrien.
-Rendben van. Itt leszek, ígérem!
-Nagyszerű. Szép napot, Adrien.
-Köszönöm.
Ez után, elindult a bejárathoz. Nem figyelt a környezetére, ezért nem vette észre, egy fekete hajú lány fele rohan sietősen, mert késésben van. Ennek az lett a vége, hogy egymásba ütköztek. Adriennek sikerült megtartania az egyensúlyát, de a lány, már nem ilyen szerencsés. Nagyot puffanással érkezik a földre, és a cuccai pedi szétszóródnak.
-Marinette?
-A-Adrien? Ne haragudj, nem vettelek észre. Már mint, nem úgy, mert amúgy téged figyellek mindig. V-vagyis nem! Ajj...
-Semmi baj, én se figyeltem.
Segítő kezet nyújt a lánynak, amit örömmel elfogad. Arca pirba borult, és széles vigyorral az arcán figyelte a szőke hercegét. Adrien eközben gyorsan összeszedte a széthullott cuccait, és a lánynak nyújtja.
-Tessék.
-Oh, ööö k-köszönöm! Igazán nem kellett volna...
-Ugyan, nem tesz semmit. -mosolyog a zöld szemű. -Megyünk órára?
-I-igen...
Ketten elindultak be a terembe. Marinette egész végig pirulva, vigyorgott. Alig akarta elhinni, hogy van olyan nagy szerencséje, hogy pont Adrienne ütközött, még ha szó szerint is. Beértek a terembe, és ott elváltak az útjaik. A szőke, leült barátja, Nino mellé, míg a lány pedig barátnője mellé, Alyahoz.
-Hű, mi történt, hogy vele jöttél suliba? -kérdez rá suttogva a barna hajú.
-Összefutottunk a suli előtt.
-Csak ennyi?
-Igen, ne képzelj bele túl nagy dolgot. Nem történt semmi se köztünk.
-Nem gondolod, hogy ideje lépni, csajszi?
-De igen, ám fogalmam sincs, hogy hogyan kéne! Csak dadogok és hülyeséget beszélek, ha a közelébe kerülök!
-Kitalálunk valamit! -kacsint rá a szemüveges, aztán elhallgatnak, mert bejött a tanár.
A percek különösképp gyorsan teltek ma. Észre se vették, és már az utolsó óránál tartottak. A tanár késik is, így még jobb, minél kevesebb van megtartva az órából, annál jobb. Bár Adriennek mindegy, hiszen ő rá még úgy is vár még a munka, utána pedig a tanulás. Nem lesz egy szabad perce se ma.
Hirtelen rezegni kezd a telefonja, így rögtön előveszi, és megnézi. Nino is ezt tette, meg a lányok, Alya és Marinette is, bár ők diszkrétebben tették.
Adrien nem akart hinni a szemének mi szerint egy újabb feladványt kaptak. Ezt nem hiszi el! Pont ma, amikor nem ér rá? Ez így nem lesz jó, hiszen várni fogja őt Nathalie, és nem fog tudni megszökni. Most mégis mit tegyen? Nem hagyhatja cserben Ninot és a Black Clawsot!
-----------------------------------------------------------------------------------------
Sziasztok! 👋
Most sikerült hamarabb hozzam a részt, így megtapsolom magam, ha nem baj. 👏👏😆😆 Mire való a lyukas óra, ha nem arra, hogy haladjak a résszel?
No, remélem, hogy tetszett nektek! 😘
YOU ARE READING
Girls VS Boys
FanfictionMIRACULOUS AU (Alternative Universe) fanfic, HUN. A helyszínek, a város, a karakterek ugyan azok, néhol jellemileg mások lesznek, mint a mesében, de hát ez az AU ""hátránya"". Illetve itt nem fognak a kwamik szerepelni, nincs benne sem szuperhős, se...