Adrien éppen az öltözőben lévő tükröt bámulja, pontosabban a tükör képét. Csak ő lehet olyan „szerencsés", hogy ahelyett, hogy most a következő feladványt oldaná meg a barátjával, itt kell ücsörögnie, és várnia, hogy mikor kezdődik végre a fotózás. Néha legszívesebben hagyná ezt az egészet, de apja miatt nem teheti ezt, mert akkor lehet, hogy újra magántanulónak kell lennie, amit meg nagyon nem akar.
Igazából, így se nagyon könnyíti meg az életét az édesapja. Külön órák tömkelegére kell járnia. Ott van a vívás, a kínai, és a zongora is. Emellett néha a modelkedés és a fotózások is ott vannak néha, olyankor meg utána alig van szabad ideje, mert még tanulnia is kell.
Néha azt kívánja, hogy bárcsak egy egyszerű ember lehetne, akinek az apja nem egy híres divattervező. Ám sajnos a sorsán már nem tud változtatni.
-Adrien! Gyere, kezdődik a fotózás. -szól be neki Nathalie, ezzel kizökkentve a gondolataiból, a szőkét.
-Jövök!
Felsóhajt a zöldszemű és utoljára visszanéz a tükörbe. Összeszedi magát, és a munkára koncentrál. Ha a saját érzéseivel és gondolataival foglalkozik, akkor soha nem fog végezni, mert egyetlen egy képen se tud normálisan kinézni majd.
Nagy levegőt vesz, majd követi a fekete hajú nőt, és amint üdvözölte a fotóst és a stáb tagokat, hozzá is láttak a munkához.Eközben Nino, a suli könyvtárában lelkesen kutatott, a régebbi szórakozó helyek után, amiket átalakítottak, vagy esetleg bezártak. Ám nem volt olyan könnyű dolga, mert elég sokról nem volt túlzottan bőséges információ, de még így is összeszedett öt lehetséges jelöltet. Amint kinyomtatta ezeknek a helyeit, elindul a Black Claws titkos helyére, hogy álruhába bújjon, és neki lásson a keresésnek.
Ez összesen egy fél órás művelet volt. Készen létben indul el a különböző helyekre. Sajnos nem voltak közel egymáshoz, de szerencsére a gördeszkájával, nem voltak annyira vészes eljutni egyik helyről, a másikba.
Az első hely, ami a legközelebb volt hozzá, sajnos nem talált. Nem hogy még be se engedték, de sehol nem látta Wang Fut, így tudta, hogy ez nem talált, már csak négy hely van hátra. Nem tökölt sokáig, már indult is tovább a következő helyszínre.
Ott viszont pechjére, nem volt egyedül. Katica és Rena is ott van, de úgy tűnik, hogy ők sem jártak sok sikerrel.-Akkor ez egy újabb bukás. -suttogta maga elé, már csak három hely maradt hátra.
Gyorsan le akart lépni, mielőtt a lányok észreveszik, és netán esetleg követnék, de sajna, a barna hajú Rena, megpillantotta.
-Hé, nézd, az ott Carapace! -mutatja a piros ruhás lánynak a fiút.
-Nincs vele Macska, egyedül van. -állapítja meg a fekete hajú.
-Menjünk és köszönjünk neki. Mit szólsz?
-Oké. -bólint és a fiúhoz sétálnak.
Hát ez nagyszerű, gondolta magában, már csak ezek hiányoztak. Most mégis mit tegyen? Biztosan nem baráti csevej miatt jöttek ide hozzá, ahhoz nem túl jó a kapcsolatuk.
-Mit akartok tőlem, csajok?
-Már köszönni se lehet egy régi barátnak? -kérdezi a barna hajú.
-Csak hogy mi nem vagyunk barátok, tudtommal.
-Ugyan Carapace, igazából lehetnénk, hiszen veled semmi bajunk, csak Macska egojával.
-Hogy mi van? -mered rá a fiú.
-Neked nincs eleged belőle, néha napján? -kérdezi Katica. -Hiszen ő egy olyan arrogáns és felvágós ember, sokkal jobb társakat érdemelnél.
-Igen, még most is ellógja a feladatot, vagy csak beijedt.
Mind a két lány felnevet ezen, Nino pedig egyre jobban vörösödik a düh miatt. Senki se beszélhet így a legjobb barátjáról, főleg nem ők! Ökölbe szorítja a kezeit, és mérgesen nézi a két nevetőt.
-Fejezzétek be! -szól rájuk eréjesen. -Egyáltalán nem ismeritek Feketemacskát! Nem tudtok róla semmit sem! Lehet nem látszik meg rajta, de a valóéletben, a magánéletében, igen is nehéz dolga van! Bár ti ezt úgy se érthetitek meg.
Azzal fogta magát, és sarkon fordulva, elmegy a gördeszkájával együtt. Nagyon dühös, talán életében még soha sem volt ennyire dühös, mint most erre a két lányra. Viccet űzni Adrienből úgy, hogy nem is ismerik. Csak ilyenkor nagy az arcuk...
A mobilja hirtelen megszólal, így lelassít, majd megáll, hogy megnézze ki is az. Emlegetett szamár, hiszen éppen a legjobb barátja, Adrien hívja őt...
--------------------------------------------------------------------------------------
Sziasztok! 👋👋👋
Meghoztam néktek a következő részt!
Köszönöm az eddigi votekat, kommikat és followokat is, gondoltam ideje így egybe megköszönni. 😍💕💕
Remélem, hogy tetszett ez a rész is! 😘
YOU ARE READING
Girls VS Boys
FanfictionMIRACULOUS AU (Alternative Universe) fanfic, HUN. A helyszínek, a város, a karakterek ugyan azok, néhol jellemileg mások lesznek, mint a mesében, de hát ez az AU ""hátránya"". Illetve itt nem fognak a kwamik szerepelni, nincs benne sem szuperhős, se...