siren

85 7 5
                                    

Yüksek bir ses ile uyandım ve ayağa kalktım.Burum kanıyordu önümde bir magnusu bir de yanındaki o kedi gözlü çocuk vardı.

İstemsizce elim komidinin üzerindeki bıçağa gitti ve çocuğa doğrultum."Yaklaşmayın! İkinizde yaklaşmayın!" Çocuk gitmişti fakat magnus gözlerini kocaman açmıştı.

"Sakin ol alec benim.Kabus falan  mı gördün?" Resmen terlediğimi yeni gördüm.

Bıçağı yatağa bırakıp alnımdaki teri sildim."Saat kaç?"

"Sabah saat beş." Gözlerimi kocaman açtım.Saat onda uyanırdım genelde ben."Hadi saraydaki işlerimi halletmem lazım, ama ondan önce senin ruhun  ile bağlayacağın hayvanı bulmamız lazım."

Yataktan kalkıp yüzümü yıkdım ve yatağıma yığılmış magnusa baktım.Elinde birkaç giysi tutuyordu ve hepsi rengarenkti.

"Ormana gidiyoruz yadigarlar ormanına,Hani diyorum orman pembe olmasıyla tanınıyor belki şu pembe kazağı giy-"

"Pembe renk diye bişi mi var?" Oysaki ben siyah var gri ve bordo,koyu yeşil var biliyordum.He bide mavi.

Dolaptan siyah bir tişört,siyah kot pantolon ve siyah ceket çıkardım.

Magnus afallamışçasına bana baktı."Sadece...siyah mı alec? Cenazeye gitmiyoruz biz sana hayvan bulmaya "

Göz devirdim.Gömleğimin bir düğmesini çözerken magnusa baktım.Gözlerini dikmiş bana bskıyordu."magnus giyineceğim." Kafasını salladı.

Hala duruyordu."Çıkarmısın?"

"He evet baştan söylesene." Diyerek kapıyı kapattı ve gitti.
....

Ormanda öylesine yürüyorduk."şimdi ben bu hayvanı görüp ne yapacağım?" Diye sordum.

"Sana itaat etmesini sağlayacaksın." İki saati yürüyorduk ve tüm yol boyunca önümüze tek bir hayvan çıkmadı."tamam peki hangi hayvanı seçeceğim?" Dedim merkla.

"İstediğini alec! Alec istediğini seçeceksin!" Dağa doğru yol almaya başladığımızda büyük bir gümbürtü koptu.

Siren.Bir kartalı andırıyordu kocaman kanatları ile bir ağaca tutunmuştu.Dala konsaydı ağaç devrilirdi bundan dolayı ağaca tutunuyordu.Bu beni çok etkilemişti.

"Onu istiyorum." Dedim.Siren istediğim hayvan oydu.Magnus gözlerini kocaman açıp güldü.

"Bir siren sana itaat etmez, boyunda eğmez kimse bunu başaramadı alec.Şansına küs başka hayvan seç."

"Ama istediğini seç demiştin." Magnus göz devirdi."Alec anlamadım galba sirenler boyun eğmez!"

"Aynı benim gibi." Diyerek çoktan ağaca tırmanmıştım.

Magnus'tan

Gözlerin doğru görüyordu galba.KOSKOCA ORMANDA BİNLERCE CANLI VARKEN O SİREN Mİ SEÇMİŞTİ?

başaramaz ki şuan kendini öldürüyor."Alec öleceksin gel şuraya!" O çoktan sirenin arkasına geçmiş sırtına çıkmak için fırsat arıyordu.

En sonunda sırtına çıktığında siren bir çığlık atmıştı.O kadar güçlü çığlık atarlar ki kulakları sağır edebilir.Bundan dolayı adı sirendi.Tehlike anında çığlık atardı ve düşmanını sağır ederdi.

Kulaklarımı tıkaya bildiğim kadar tıkamıştım alec de öyle ve o da çığlık atıyordu gerizekalı bu çocuk.

Siren ağaçtan uçarak havalandı ve taklalar atıp duruyordu fakat alec ısrarla kuşun tüylerine tutunuyordu.

|MALEC| CRAZY LOVEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin