"Belki..."

9 2 0
                                    

Sofia o sabah erken kalktı o gün orada duyduğu şu parti müziğinin olduğu yere bir kez daha bakmak istiyordu o gün yine annesine ve hayata isyan ederek başlamıştı.

Sofia, yürüdü, yürüdü, yürüdü ama bir türlü o yeri bulamıyordu çünkü oraya rastgele gelmişti ve nereden, nasıl gittiğini bilmiyordu sonra düşündü ve kendine şöyle bir  şey söyledi:

-Beliki... Belki... Belki...ah hayır!

Sofia yine göle düştüğünü fark etti doğru yoldaydı ama şimdi nereye gideceğini bilmiyordu ama birden içindeki ses ona gözlerini kapatıp koşmasın söyledi be içindeki sese kulak verip koşamay başladı şanslıydı,hiç bir yere çarpmamıştı ve yine o sesin geldi yere gelmişti o ses yine kulağına geldi her yeri araştırdı ama sesin kaynağını bulamıyordu (orada oturanlara bile sormuştu) sofia yine oturdu ve yine ağlamaya başladı hayatta hiç bir isteği gerçek olamamıştı o sırada yine Yasmin geldi ve yine birbirlerine burda ne aradıklarını sordular ama sonunda Yamin bu yarışmayı kazandı ve Sofia oradan ayrılmak zorunda kaldı ama gitmek yerine gizlice onu izledi Yasmin bir çeşit sihirli söz söyledi ve o anda Sofia'nın ayağını kedi tırmaladı Sofia'nın arkaya dönmesiyle Yasmin'nin ortadan kaybolması bir olmuştu Sofia kendi canın derdine düşünce Yasmin'di unuttu sonrada dikkatlice eve gitti ayağına pansuman yaparken aklına Yasmin geldi onu gizlice izliyordu ve ayağını kedi tırmaldaığında bağırmıştı ama Yasmin in onun yanına geldiğini veya o a seslendiği iş hatırlamıyordu sonra aklına Yasmin'nin kulağının ağır işittiği geldi ama çok yüksek sesle bağırmıştı Yasmin'nin bunu duymaması çok güçtü. En sonunda bu düşünce trafiğini öamnesi bozdu çünkü Sofia dan bulaşıkları yıka adını istemişti Sofia o gün yatağa yattığında saat 5'e geliyordu.

Eylence... Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin