Petrecerea

43 1 0
                                    


Allyce: Mamă..ămmm...un coleg da o petrecere mâine pot să mă duc??
Carolyn:Sigur, dar să vii până la 23:00 acasă!Bine!?
Allyce:Da mamă!o i-au in brațe și o pup.

Mă duc în dormitor și mă schimb într-o pereche de pantaloni scurți puțin largi și un tricou mai lung și larg.
Cobor și mă pun la masă cu mama, ea e singura pe care o mai am deoarece tata a murit într-un accident de mașină 😥.
După masă mă întorc în camera mea și văd că îmi luminează telefonul, mă trântesc in pat și văd ca am primit mesaj de la Edison:
E -Hey Aly;!
A - Hey Ed
E - Ai vorbit cu mama ta??
A - Da, mă lasă :)
E - Bine ne vedem mâine :))
A - Noapte buna!
E - Noapte buna!

Îmi sună alarma și mă trezesc, mă duc să îmi fac rutină și după mă schimb într-o cămașă în carouri roși și negre ce o suflec până la coate o pereche de blugi negri și niște teniși.
Cobor unde o vad pe mama făcând micul dejun.
După ce mănânc plec spre liceu. Ajung in curte liceului și îl văd pe Bryan stătea de vorbă cu un băiat, se uită la mine și ne privim unul în ochii celuilalt, mă roșesc și așa face și el, îmi întorc privirea în altă parte și merg spre corpul unde aveam ore. Ziua trecuse repede, am vorbit cu Edison și mi-a spus că pot veni la 8:00 la petrecere.Asa și fac stau in fața ușii lui Edison eram îmbrăcată într-o geaca de piele un maieu mai închis și blugi rupți in genunchi.

Asa și fac stau in fața ușii lui Edison eram îmbrăcată într-o geaca de piele un maieu mai închis și blugi rupți in genunchi

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Intru și văd cum toți băieții se uită la mine.Ma panichez și dau sa plec când o mana mă prinde de încheietura, era Edison, îmi spune să mă așez pe canapea și îmi aduce un pahar cu băutura mai spre seară un băiat mă trântește de perete și încercă să mă dezbrace, il lovesc jos și duc pe scări ajung in baie și încep să plâng, mă duc la chiuveta și mă spăl pe fata dar nu scot dopul și chiuveta incepe sa se umple.Aud o bătaie in ușă, era băiatul care încerca să mă violeze, îi spun sa plece dar nu vrea și intră înăuntru mă duc langa chiuveta și văd că (,) curge și înainte să o opreasc băiatul fuge spre mine și ridic mâinile în fața că să mă apăr dar când mă uit mai bine apa din chiuveta îl trântise pe ăla de perete și leșină, ies din casă și fug deoarece m-am speriat....

*Sper că nu e prea scurt sper sa va placa.
Scuze de greșeli!*

ElementeleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum