Edison

36 2 0
                                    

O vad pe Allyce fugind speriată, și fug după ea.
O găsesc într-un parc aproape de casa ei, stătea pe bancă și plangea.
Edison:Hey :(
Allyce:Te...r-rog lasă-mă...
Edison:Hai, spune-mi ce sa întâmplat (mă pun pe bancă și o strâng în brațe)
Allyce:U-un bou de l-la petrecere a vrut să mă v-violeze...(ii curg lacrimile și îl strânge mai tare pe Edison in brațe)
Edison:Sa mi-l arăți, o să îl bat măr!
Allyce:Si m-ai e și....
Edison:Ce mai este?
Allyce:Când a venit după mine in baie am făcut un gest din mana și apă din chiuveta la luat pe sus și la trântit de perete...cred că sunt nebună...
Edison:Nu, nu ești!
Allyce:Ce??
Edison:Și eu am puteri magice!(își mișcă degetul in cerc și apare un vârtej care ia câteva frunze pe sus)
Allyce:Ce tare...dar înfricoșător!
Edison:Eu sunt elementul Aer iar tu Apa, sunt 4 elemente.Vad că tu ai aflat ultima pentru că ai 16 ani!
Allyce:Dar cum e posibil?!
Edison:In altă dimensiune a fost un rege ce avea toate elementele, dar rău a reușit să îl ucidă dar nu a putut să ia elementele deoarece a fost pusă o vrajă și trimise pe pământ.Fiecare element își alege persoana potrivită!(legendă)
Allyce: Mai știi pe cineva care are puteri din școală??
Edison: Am o bănuială despre un băiat  Bryan dar nu sunt sigur!...
Allyce: Bine, trebuie sa plec...
Edison: Bine, ne vedem la școală... Bye
Allyce: Bye...

Allyce p.o.v
Ajung acasă, mama dormea, nu am vrut sa o deranjez așa că mă duc în cameră. Mă schimb și mă pun in pat, deschid jurnalul și mă apuc sa scriu...
Jurnale azi a fost cea mai nașpa zi din viața mea....zzzzz
Adorm.....

ElementeleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum