Bendy And The ink Machine chapter 3

34 3 0
                                    

Uyarı!-Hikayenin Devamını Merak ediyorsanız Önceki Oluşturduğum Kitaba Bakınız!! Başlıyalım...
~~
Bir Yatakta Uyanıyoruz ve Kapısı Olmayan Bir Odaya giriyoruz Yani Tuvalet'e giriyoruz orda "Boris" İn İlk Çamasırı Ve Kıyafeti Asılı Oldugunu Görüyoruz Ve Borisin Yanına Gidiyoruz Mesada Oturmuş Ellerini Masaya Vuruyor Kapı Kolu Olmayan Bir Kapıya Gidiyoruz! Ve Bize Bir görev veriliyor Kapı Kolunu Bul diye "Boris"e Soruyoruz biz Ona Çorba Yapmamız Lazım Ve Çorba Yapmak İçin 3 Adet "Bacon Soup" buluyoruz Ve Çorbayı Yapıyoruz Ve "Boris"e Veriyoruz Oda Bize Kapı Kolunu Veriyor? hemen Kapıya Gidiyoruz... actımız Anda Bize Bir şey söylüyor "eğer Burdan Ayrılırsan Bir daha Dönemezsin" Öyle Şeyler soyluyor Ve yola Koyuluyoruz Ve O sırada "boris" Bizi Takip Ediyor Ve Birlikte Yola Koyuluyoruz Feneri Alıp Karanlık Bşr yerden Gidiyoruz O yerden Cıkıca "Boris"e "nerden Gidicez Kapı Kapalı" gibi Şeyler Söylüyoruz Ve "Boris" Elimizde ki Feneri Alıp Havalandırmaya Benzer Bir Yerden Gidiyor Ve Bi Kaç Saniye Sonra Kapı Açılıyor Ama Boris Ortalıkta Yok Yola Yanlız Devam ediyoruz Ve "Cennet Oyuncakları" Diye bir Yere geliyoruz Ve Oyuncak Makinesi'ni Çalıştırmamısı İsteyen bir görev var Oyuncak Makinesinin Dişlilerine bi kaç tane Oyıncak Kafası Kolu Bacağı Takılmış Ve Onları Çıkartarak oyıncak Makinesini Çalıştırıyoruz Ama Her Kolu Çektimiz Her an Dolaplar Değişiyor Ve Kapılı Olan Bir Dolap Var oraya Tam getirdiğimizde İçeri Giriyoruz ve bir Kapı Var Orayı Açtımız Anda Kız Karakter Olan "Alice Angel"ın Odasına Girmiş Oluyoruz Ve Işıklar Sönüyor Ve "Alice angel"ın Şarkısı Çalıyor Ve Cama Yaklaştımız Anda Cama Hızlıca Geliyor Ve "Alice Angel" şunu Söylüyor "I AM ALİCE ANGEL!" yani Ben Alice Angelim diyor ve camı Kırıyor! ve Etraf Kap Karanlık Oluyor! Ve Bir Geçit Görüyoruz ve Ordan Gidiyoruz Sonra Bir Tabela Görüyoruz "The Demon" veya "The Angel" adlı Seçim Yapmamız Gerekiyor?" "The Angel"adlı Yerden Gidiyoruz... Ve Aniden "Bendy"nin tahtadan Heykeli Karşımıza Çıkıyor! Ve Oraya Baktımız Anda "boris"i Göruyoruz Ve Bize Bir Boru Veriyor? Ve Kapıyı Açtımız anda Heryer Mürekkep Olan Dap danık Bir depo Gibi Bir Yere Geliyoruz ve Ordan çıkınca 2 Kol Bulmamız Gereken Bir Kapı Var "Boris" Bir Kolu Açmış Ve "Henry"ise Diğer kolu bulmak için başka bie yere gitmiş Ve Önünde "Butcher gang" yani "Kasap Çetesi" adlı Posteri Var Yaklaştımız Anda Posterden Bir "Kasap Çetesi" Üyesi Çıkmıştır Ve Onla Savaşırız Ve Kolu Cekip "Boris"in Yanına Tekrardan Gitmemiz Gerek Ve sonra Kapı Açılıyor Ve "Boris" ile Yola Devam Ediyoruz Ve "Level K" olan BiBir Yere geliyoruz Ve Aşağda Asansör Göruyoruz Bindiğimiz Anda! "Alice Angel" konusuyor Ve Bize Level 9 Gel Yenş Görev Olarak "Alice İle Randevu'Ya Çık" Diye Bir Görev "Level 9"a Gelince "Alice Angel"in Yerine Gidiyoruz Ve Kapı Acılınca Hızlıca Koşar Ve Arkasından Gideriz Ve Bir Sürü Ölu "Boris"ler Görürüz Ve Yerler Mürekkeplerle Dolu Ve tahtadan yapılmış bir Köpruden Geçeriz Ve Bir Odaya Gireriz Ve Odada Daha Önce Öldürdüğmüz "butcher Gang"tan Bir Üye Olan Mürekkep Canavarı Ordaydı Ve "Alice Angel" Bir Sure Konuştuktan Sonra Cam Kapanıyor Ve Mürekkep Canavarı Acı Çekiyor Ve Sonra Geri dönüyoruz Ve Borisi Göremiyoruz... Ve Bize 4-3 Tane Görev veriyor Ve Hemen Yapmamız Gerekiyor Hepsini Yapınca "Alice Angel" şöyle Söylüyor "artık evine gide bilirsin" Diyor Ve Bizi Kandırıyor Ve asansör Düşüyor...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 28, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bendy And The İnk Machine 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin