CHAPTER 4

364 20 15
                                    



---





( Jisuu POV )

Jisuu asyik mengurungkan dirinya di dalam bilik . entah kenapa tiba tiba dia takut untuk ke luar . Dalam kepalanya hanya memikirkan cara untuk dia keluar ke club . Jungkook pula , tak habis habis mengajaknya jumpa di tempat biasa itu .

  Jisuu segera menyiapkan dirinya terlebih dahulu . Selebihnya , pandai pandai dialah cari jalan untuk keluar rumah . Tidak lama dia siapkan diri , Jisuu mewangikan sedikit badannya dengan perfume kegemaran yang dia pakai setiap hari .

  Jam hampir menunjukkan pukul 12 pagi , Jisuu membuka perlahan pintu biliknya dan menyerlinap keluar dari rumah tanpa sebarang bunyi tapak kaki . Dia berjengkeng perlahan lahan dari jauh lagi dia dapat dengar pintu bilik di bahagian tingkat berbunyi . Jisuu dengan cepat meninggalkan rumah tersebut sebelum sempat di ketahui majikannya .


( Jimin POV )

Jimin bergegas turun ke bawah untuk keluar . Dia ternampak kelibat seorang perempuan yang baru sahaja keluar dari rumahnya . Langkahnya terhenti  apabila dia terhidu perfume seakan akan dia pernah hidu bau sebelum ini . Malas nak serabutkan pikirannya lalu Jimin mengambil kunci keretanya dan memandu menuju ke club  .






---

( S's club )

  Jungkook yang menunggu lama Jisuu sambil menghisap VAPE lalu menghembus perlahan . Dia  menyilangkan kakinya sementara menunggu Jisuu . Mata Jungkook sempat meliar memandang sesetengah GRO yang sedang menari dengan ghairah sekali .

 Dia juga tidak berhenti memikirkan kejadiannya dengan Jisuu sebelum ini . Memikirkan perkara itu membuatkan Jungkook tidak boleh berhenti mengukirkan senyuman pada bibirnya .

  Gadis yang dia mahukan selamanya ini akhirnya jatuh juga di dalam genggamannya . Yang paling buat Jungkook gembira , dia lah orang pertama menyentuh Jisuu . Jungkook segera menghabiskan minumannya apabila ternampak kelibat Jisuu dari jauh . dia bangun cuba mendapatkan Jisuu .

" halo sweetheart ." kata Jungkook yang tiba tiba terus mencium pipi Jisuu . Jungkook  mengheret tangan Jisuu  yang membolehkan Jisuu duduk di atas pahanya .

" kau tahu tak , aku still takleh berhenti fikir malam kita haritu ." ucap Jungkook sambil bermain dengan rambut Jisuu . Jisuu tidak mengendahkan percakapan Jungkook , malah dia mengambil arak yang di hidang oleh pelayan club itu .

" i want more ." bisik Jungkook nakal pada Jisuu .

" kau ni kan dah dapat betis nak paha ." kata Jisuu sambil menampar lembut pipi Jungkook .

" tapi aku nak pau " kata Jungkook sambil memuncungkan mulutnya ke arah buah dada Jisuu . Sekali gus membuatkan Jisuu memandang tajam ke arah muka Jungkook . Manakala dirinya hanya ketawa kecil melihat reaksi Jisuu itu . Kemudian , Jungkook menyentuh lengan Jisuu bagi memujuknya .

  Jisuu menarik Jungkook untuk ke lantai tari di club itu . Jisuu  betul betul ingin menghilangkan tekanannya dengan menari sakan di club . Dia menghabiskan seluruh tenaganya di lantai tari itu tanpa memikirkan orang disekelilingnya .

 Manakala  Jungkook dah diheret menari oleh pekerja di club itu . Jisuu hanya bersendirian .  kadang kala ada saja lelaki yang sengaja menyentuh punggungnya tapi  Jisuu buat tidak kisah .

 Jimin yang berada di bahagian bar di club itu menghabiskan masa sendiri . Dia tiada mood untuk minum , setakat beer biasa cukuplah . Hanya kepala dia sahaja menunjukkan Jimin benar benar menikmati muzik muzik di dalam club itu .

The Darker Side Of Life 18+   - PJMWhere stories live. Discover now