CHAPTER 2

324 19 8
                                    


- - -





( S's Club )

   

Jisuu minum sendiri sambil menunggu seseorang . Hampir dua botol dia sendiri habiskan sambil telinganya bingit mendengar lagu lagu rancak dimainkan oleh DJ di dalam club itu .

Moodnya yang biasa menari dalam club itu bertukar rasa marah dengan apa yang telah berlaku padanya malam ini . Jisuu menuang air 'setan'nya itu lalu cuba meminum . Namun tetapi airnya dirampas oleh seorang lelaki yang dikenalinya .

" banyak juga kau minum ni . Stress sangat ke ? " katanya sambil minum air Jisuu . Lalu dia mengambil tempat duduk disebelah Jisuu . Mata lelaki tersebut tidak berhenti dari memandang bagasi milik Jisuu . Wajah berkerutnya jelas terpancar .

" kau ingat kene halau dari rumah tu buat aku tak stress ke Jungkook ? " balas Jisuu .


   Jungkook hanya boleh ketawakan nasib yang ditimpa oleh Jisuu itu . dia segera merangkul bahu Jisuu dengan lembut . Sempat lagi dia mencuri bau badan Jisuu yang membuatkan nafsu Jungkook makin bergombak tetapi Jisuu tidak menghiraukan kelakuan Jungkook itu .

" apa kata kau tinggal dengan aku . Aku boleh  bagi kau rumah , kereta apa je yang kau nak ." bisik nakal Jungkook . Dia beranikan dirinya mencium rambut Jisuu .

" haah memang kau akan bagi semua tu dekat aku tapi dengan bersyarat right ? " kata Jisuu . Jungkook tersenyum mendengar apa yang Jisuu katakan itu . Rupanya dia masih ingat  syarat yang Jungkook berikan .

" just one night , baby ." suara Jungkook berubah menjadi manja menyebabkan Jisuu menyiku dadanya .

" Jungkook , pleaselah aku nak jumpa kau ni sebab aku nak minta tolong . " terang Jisuu yang berubah menjadi serius . Senyuman Jungkook juga turut berubah melihat Jisuu sebegitu .

" aku nak kau carikan aku mana mana hotel yang terdekat atau murah pun takpe untuk semalam je . Kau tak kasihan ke tengok aku tidur dekat bawah jambatan ?" rayu Jisuu yang berdiri sambil merangkul manja lengannya pada leher Jungkook .

" kau ni kan  Jisuu . Bab nak mempergunakan aku , no 1 en . Tapi , bab aku nak 'guna'kan kau . Bukan lagi banyak  alasan kau . " balas Jungkook . Jarinya sudah melirik pada pinggang ramping Jisuu  membuatkan badan Jisuu rapat pada Jungkook . Jisuu hanya tersenyum melihat mata indah Jungkook itu .



--

  Sedang mereka dalam dunia masing masing ada juga seseorang yang memerhatikan perlakuan mereka itu . Paling menarik perhatiannya ialah gelagat menggoda Jisuu pada Jungkook . Punyalah banyak gadis gadis 'liar'dalam kelab itu . Jisuu juga  yang dia memandang .

" nah minuman  kau . " pelawa seseorang kepadanya .

" takkanlah awek orang pun kau nak ganggu Jimin ? " sindirnya pada kawannya itu .

" merepek je kerja kau ni  Taehyung . Aku ni kenalah cuci mata sikit manalah tahu dah tak tahan sangat . Aku bolehlah lepaskan dekat mana mana yang aku grab malam ni . " lancar Jimin berbicara . Dia meminum airnya itu  sambil matanya melirik tajam ke arah meja Jisuu dan Jungkook .

" kau simpan jela dulu sperm kau tu . Tahan dulu , sayang je kalau dilepaskan " kata Taehyung sambil senyum sinis.

" Jisuu , aku pergi tandas kejap . " kata Jungkook . Jisuu hanya menangguk tandanya faham . Jungkook lalu beredar meninggalkan Jisuu seorang disitu .


Jimin juga bangun apabila Jungkook menghampiri mejanya . Kerana terlalu fokus pada phonenya , Jungkook tidak sengaja terlanggar bahu dengan Jimin . Mereka hanya berpandang tanpa meminta maaf .

The Darker Side Of Life 18+   - PJMWhere stories live. Discover now