multi:) BUSE
AMERİKADAN DÖNELİ 3 GÜN OLDU AMA HALA BÜŞRAYLA BULUŞAMADIM.HAYIR BİDE BU KIZZ İŞSİZ. NEYSE DUŞ ALIP DIŞARI ÇIKACAKTIM BUGÜN UMUT ÖLELİ 10 YIL OLUYOR ASLINDA ESKİSİ GİBİ KOYMUYOR. FAZLA AĞLAMIYORUM ESKİDEN OLSA MEZARLIĞINA BİLE GİDEMEZDİM AALIŞIYORUMM GALİBA, ACILARIMIN HAYATIMIN BAŞROLÜ OLMASINA..
BANYODAN SAÇIMI KURUTUP ÇIKTIM EVVEET BUGÜNE UYGUN KİYAFETLER BUNLAR SANIRIM
ÇİÇEKÇİDEN HER ZAMANKİ ÇİÇEKLERİ ALIP ÇIKTIM KIŞ AYI OLMASINA RAĞMEN HAVA HAFİF RÜZGARLIYDI KOCAMAN Bİ AHH ÇEKTİM İÇİMDEN UMUTUN EN SEVDİĞİ HAVAYDI RÜZGARLI HAVA NEDEN Mİ ÇÜNKÜ UÇURTMASINI UÇURMAK İÇİN MUHTEŞEM Bİ HAVA OLDUĞUNU SÖYLERDİ.
13 YAŞINDA ÖLDÜ UMUT TATİLDEN DÖNÜŞTE TRAFİK KAZASINDA TİPİK TRAFİK KAZALARI İŞTE KARŞI SÜRÜCÜ BİRAZ EYLENEYİM DER HIZ YAPAR 13 YAŞINDAKİ ÇOCUĞUN HAYATINI BİTİRİR İŞİN TUHAFI KAZADAN SONRA KAYIPLARA KARIŞMASI BABAM BİZE SÖYLEMESEDE İŞİN DEN FIRSAT BULDUKÇA BU İŞİN PEŞİNE DÜŞER BEN BU ACIYI DAHA YENİ YENİ UNUTUYORUM DİYE KENDİMİ KANDIRIRKEN UMUT ÖLELİ 10 YIL OLMUŞ HA!
BEN BUNLARI DÜŞÜNÜRKEN MEZARLIĞA ÇOKTAN GELMİŞTİM BABAMI BURDA GÖRMEMLE ŞOK OLDUM BU ADAM BURAYA GELMEZDİ ÇÜNKÜÜÜ ACILARIYLA YÜZLEŞMEYİ SEVMEZ BENİM BABAM BABAMLA ARAMIZ ÇOK İYİ SAYILMAZ ANNEM GİTTİĞİNDEN BERİ BÖYLEYİZ NEYSE ONU DA BİLARE ANLATIRIM
BABAMA SOĞUK OLSAMDA ONU ORDA GÖZYAŞLARIYLA GÖRÜNCE GİDİP SARILDIM.GERÇEKTENDE HÜNGÜR HÜNGÜR AĞLIYORDU ONU BÖYLE GÖRMEYELİ UZUN ZAMAN OLMUŞTU BENİM GİBİ MOR SÜMBÜLLERDEN GETİRMİŞTİ ANNEM SÖYLEMİŞTİ BİZE BÖYLE YAPMAMIZI ONU SEVMESEKTE BU KURALA BÜTÜN AİLE UYARDI VE BABAM SIRTIMI SIVAZLIYP GİTTİ PEK DE BİŞEY BEKLEMİYODUM ZATEN NEYSE ÇİÇEKLERİ MEZARIN ÜSTÜNE BIRAKIP GÖZYAŞLARIMI SERBEST BIRAKTIM ABİM ORTALARDA GÖRÜNMÜYORDU MUHTEMELEN BENDEN SONRA GELECEKTİR.
BU DÜŞÜNCELERDEN KURTULUP MEZARLIĞA DÖNDÜM' BİLİYOMUSUN UMUT? MASTIRIMI TAMAMLIYIM HEMEN ÜLKEME DÖNMEK İSTEDİM O KADAR ÖZLEDİM Kİ BÜŞRA ABLANI SAVAŞ ABİNİ SENİİ AMA NEDENSE HİÇBİRİ ARAMADI DA SORMADIDA (BUNU GÜLMEYE ÇALIŞARAK SÖYLEMİŞTİM) SİNİRLERİM RÜZGAR ÇIKINCA BOZULUYOR BİLİYOMUSUN BİLİYORUM BİLİYORUM RÜZGARLI HAVALARI ÇOK SEVERSİN AMA TATİLDEN DÖNÜŞTE UÇURTMA UÇURACAKTIK YA HANİ UCURAMADIK...' AĞLADIM DAHA ÇOK AĞLADIM HALBUKİ KENDİME SÖZ VERMİŞTİM! MEZARINI OKŞAYIP AYAĞA KALKTIM GÜÇLÜ OLMAK ZORUNDAYDIM
EVE DÖNERKEN TELEOFANA MESAJ GELDİ BÜŞRADAN GELMİŞTİ ŞAŞIRARAK MESAJA BAKTIM
'YARIN SENİNLE ÇOK ACİL KONUŞMAMIZ LAZIM BEBEM' AHHHHHH MESAJI OKUDUKTAN SONRA KOŞAN BİRİNE ÇARPMIŞTIM HAYIR HAYIR O BANA ÇARPMIŞTI ALLAH ALLAH NORMALDE BEN İNSANLARA ZARAR VERİRDİM NEYSE BU DÜŞÜNCELERDEN SIYRILIP KARŞIMDAKİ HÖDÜĞE BAKTIM AA HARBİ HÖDÜKMÜŞ AYY ASLINDA YAKIŞIKLIYMIŞ IHHIH IHHI KIZIM KENDİNE GEL! AA GİDİYO! ARKASINDAN' HÖDÜÜÜK İNSAN Bİ ÖZÜR DİLER' DİYE BAĞIRDIM YAVAŞÇA ARKASINI DÖNÜP ' AMA BEN İNSAN DEĞİLİM' DEMEZMİ GELDE KUDURMAAA!
ARKADAŞLAR YORUM VE VOTELERİNİZİ EKSİK ETMEYİN ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYANIN PRENSESİ
RomanceACIYI YAŞAMANIN EN GÜZEL HALİ... BUSENİN GEÇMİŞİ BERK İN ACILARI KADAR DERİNMİ? İKİ AŞIK BU ACILARI GEÇMİŞTE BIRAKABİLECEKMİ YADA ACIYI AŞKA DÖNÖNÜŞTÜREBİLECEK Mİ?