Remember my story
"Neznáš můj příběh. Všechno, co si o něm můžeš myslet je tvůj vlastní příběh. Nemůžeš mě vyléčit. Nejsi léčitel. Nemůžeš mě zachránit nebo schovat. Toto je můj příběh. Budu se s tím muset smířit.
Kdysi dávno byla dívka, který byla roztržena a mezi domy se naučila nedůvěřovat. Vždy ve střehu.
Někdy je můj život jako kruh. Pokračující a nikdy nekončící kruh. A nevím jak to zastavit. Nebo změnit. Nebo zlomit. Když už jsem blízko, začne to úplně všechno od znova. Vzdušný vítr, tornádo, rozhodnuto mě zničit.
Někdy se věci lepší. Život přichází do nového rytmu. Nemusí to být nejlepší, ale uzavřela jsem s tím mír. A vypadá to, že bych mohla být šťastná.
Možná bych mohla napsat svůj příběh. Začít od začátku. Zapomenout na minulost. A pak, samozřejmě, mi někdo dává na výběr a nechává mě na to o samotě přijít.
Když jsem konečně přišla blíž, začalo to opět všechno od znova.
Když zavřu oči, vidím svůj život, vidím ho tak, jak jsem si ho vždy představovala. Vidím ho jinak, než jak ho vidím teď. V reálu.
Vidíte, co dělám, ale zapomněli jsi proč. Zapomněli jste na to, co jsem slyšela. Zapomněli jste jak moc mě to bolí.
Vybuchuji uvnitř. Někdy pomalu, někdy úplně najednou. Ale nakonec vždycky. Když se hvězda rodí, vyjde jen z tornáda. Jsou to velké větry. Jsou super nebezpečné. Těžko přežijí. Ale nakonec se zrodí hvězda. Uprostřed toho všeho větru. Jsme hvězdy.
Kdysi dávno byla dívka, která byla trhaná na kusy. Možná tě to nikdy nenapadlo, ale tvoje cesta by mohla vést přes údolí nebo může být vedena do těchto hor.
A nikdo mě nemůže prolomit uvnitř. A nikdo mi nemůže říct, kdo budu. Otázka je na obzoru... máš na výběr, kam jít dál.
Jsme hvězdy. Narozeny z ohně a větru. Narozeny do chaosu. A vítr kolem nás. Nikdo s námi nezůstane. Všechno, co víme, je pryč.
Ale jednoho dne... jednoho dne... budeme zářit!
Video: https://www.youtube.com/watch?v=I1fGmEa6WnY&list=PL0Rm5_wC4ogG3CExTdp2FWle_zqW5lEUg&index=10
Dodatky:
"Kdysi dávno byla jedna astronautka a zasekla se ve vesmíru, protože ztratila raketovou loď. Nevěděla jak se dostat zpět na Zemi. Kam se poděla ta raketa? Pod tričko? Ach! Ty jsi tak chytrý. A tak šla skrze atmosféru. Ah, atmosféra to je veliký svět. Dokážeš říct "atmosféra?" Co bude dělat? Podívej se na hvězdy, tam nahoře, Benaiah. Hádej co, věděl jsi že vesmírná tornáda jsou vlastně skutečná? Když se hvězda rodí, vyjde jen z tornáda. Jsou to velké větry. Jsou super nebezpečné. Těžko přežijí. Ale nakonec se zrodí. Uprostřed toho všeho větru. To jsi ty a já kamaráde, jsme hvězdy, není to hustý? Jsme hvězdy."
"Vím, že to může být těžké, když žiješ v domě, který není tvůj. Je těžké se soustředit a tak. Nemusíš to kreslit. Jen si pamatuj, že se můžeš rozhodnout, kým budeš, dobře? Niko jiný o tom nerozhoduje."
1. 3. 2019
ČTEŠ
ReMoved
RandomNechte se vtáhnout do velkého světa malé holčičky. Vyslechněte si její příběh. Klidně plačte, není to ostuda. Občas naše životy nejsou takové, jaké si je představujeme. Ale můžeme to změnit. Náš svět může být jakýkoli. My můžeme být kýmkoli. Zálež...