= Rozdział 2 =

18 1 0
                                    

PAULINA

- Ja chcę chomika! - krzyczała Sonia. 

- A ja chcę kota i co?! - warknęłam do niej. Denerwowało mnie jej dziecinne zachowanie. 

- To kupmy kota i chomika! - zaproponowała Sonia. 

- Eh.. - westchnęłam. - Zadzwonie do Klaudii.

Halo?

                                                                         No co?

Podwieziesz mnie i Sonie do zoologicznego? 

Okejj.. Za 2 minuty będę pod waszym blokiem.

- Sonia ubieraj się! - rozkazałam jej. 

KLAUDIA

Czekałam pod ich blokiem z 45 minut. Paulina nie odbierała , więc postanowiłam zapukać do drzwi.

- Ile można !? - fuknęłam do Pauliny. - Stoję pod waszym blokiem z 45 minut!-

- Sonia nie wie co ubrać! - wytłumaczyła się Paulina.

Poszłam szybkim krokiem do pokoju Sonii o bez słowa wyciągnęłam pierwszą lepszą koszulkę.

- Ubieraj się bo dłużej stać pod waszym blokiem nie będę. - powiedziałam i wyszłam z jej pokoju. - Macie 5 minut! Jak was nie będzie to nigdzie was nie zawiozę! - zatrzasnęłam za sobą drzwi.

I faktycznie. Nie minęło nawet 5 minut a one już wyszły z klatki. 

- Po co chcecie jechać do zoologicznego? - zapytałam.

- Sonia sobie ubzdurała chomika. - przewróciła oczami Paulina.

- Nie wymyśliłam!

Po 10 minutach byłyśmy  na miejscu. Pierwszą osobą która wbiegła do sklepu była Sonia. Gdy weszłyśmy do środka Paulina poszła na dział z pająkami i wężami a ja z Sonią na dział chomików , królików , szynszyli i innych małych owłosionych stworzeń. Poszłam z Sonią do pierwszej szklanej przegródki i obserwowałyśmy chomiki. Były w różnych kolorach : ciapkowate , białe , czarne , brązowe i inne.

- Ja chcę tego!- krzyknęła Sonia. Ten chomik wyglądał jak Panda Czerwona. Był rudy , na łapkach czarny i miał białe elementy na pyszczku.

- Sonek zdajesz sobie sprawę z tego , że on wygląda jak panda czerwona? - zapytałam ze zdziwieniem. 

- Tak , zdaję sobie sprawę , ale ja go chcę -  zadecydowała. 

- Okej. Idę zobaczyć jak u Lusi. 

- I jak? - spytałam.

- Ten czarny kot mi się bardzo podoba. - powiedziała i poszła do pani z Sonią.

Kupiły je. Lusia czarnego kota , a Sonia miniaturową pandę. Wróciłyśmy około 13. Odwiozłam je i pojechałam do domu. Magda jak zawsze leżała na kanapie i oglądała ( prawdopodobnie ) Riverdale na Netflixie. Weszłam po schodach na górę do mojego pokoju. Usiadłam na krześle , otworzyłam laptopa i przeglądałam Youtube. Czekałam na telefon od Pauliny kiedy zagra w Lol'a. Zazdwonił mój telefon i byłam przekonana że to Lusia.

I nie myliłam się.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Mar 02, 2019 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Bad Girls ❣Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz