2.bölüm

21 4 0
                                    

Kalan eşyalarımıda yerleştirip yatağa yattım.Gözlerimi kapatır kapatmaz uyumaya başladım.Sabah sabah telefonumdaki alarmla yerimden fırladım.Ah bi dakka ya ben alarm kurmadımki.Hemen telefonun ekranına baktım.Aha babam arıyormuş.
Katie:Alo baba noldu?
Babam:Ne mi oldu, sabah erkenden işe gidince seni uyandırmayı unuttum.Okula gideceğin aklımdan çıkmış.
Katie:Ne Okulmu! Ne okulu kimin okulu!?
Babam:Katie sakin ol, dolapta okul kıyafetlerin var kapıdada bi araba bekliyo ona binceksin seni okuluna o bırakçak.Yarım saatin var telaş yapma
Katie:tamam görüşürüz.

Ya yanlışlıkla telwfonu babamın suratına kapattım. Neyse şuan daha önemli şeyler var.Aceleyle kalkıp dolabı açtım.Okul kıyafetlerini bulup elime aldım ve hızlıca giydim.Sonrada koşarak metdivenlerden indim ve aynı hızdada evden çıktım.Araba bahçe kapısının karşısında duruyordu.Koşarak yanına gidip arabaya bindim.Şoför de zaten ben biner binmez harekete geçti.Sessiz bir yolculuğun ardından şoför abinin"geldik"demesiyle aşağı indim.Okulun bahçesine girdiğimde bahçede kimsenin olmadığını farkettim.Sınıfımı falanda hiç bilmiyorumki of.Bu yüzden mecbur müdür yazan odayı arayıp buldum ve kapıyı tıklattım.Ama hiç ses gelmedi.Kapıyı açmaya çalıştım ama kilitli.İçimi bir korku kapladı.Tam napıcam ben şimdi diye düşünürken omzuma bir el dokundu.Arkamı döndüm.Aha bu kesin müdür.
Müdür:benimi arıyordunuz küçük bayan?
(Yok ananı arıyodum)
Katie:ha evet şey ben yeniyimde, adım katie.
Müdür:Ah evet hatırladığım kadarıyla babanız benimle görüşme yapmıştı.Gel seni yeni sınıfına götüreyim.
Daha ben itiraz edemeden beni bir sınıfa doğru sürüklemeye başladı.Neyse.Şimdi benim plan şu; Herzaman ki gibi kimseyle tanışmadan hergün derse odaklanmak ve herkesten ozak durmak.Çünkü birileriyle yakınlaşınca ayrılmasıda zor oluyor.Yuh direk sınıfa daldık.Ben direk kafamı yere eğdim.
Müdür:Hocam dersi böldüğüm için özür dilerim, size yeni öğrenciyi getirdimde.
Kafamı kaldırıp müdürün konuştuğu kişiye yani öğretmene baktım.Güzel, tatlış orta yaşlarda bir kadın.Biraz tombik, kahverengi saçlarının uzunluğu belli değil çünkü saçını topuz yapmış.
Hoca:Merhaba tatlım, kendini hızlıca arkadaşlarına tanıtabilirmisin?
Katie:Tabii..
Öğrencilere döndüm.
Katie:Adım Katie.16 yaşındayım ve babamın işi dolayısıyla buraya taşındık.
Hocaya geri döndüm.
Katie:Özetle bu kadar hocam.
Hoca:Peki bittiyse derse geri dönebiliriz.
Sınıftan oflamalar çıkınca hoca sınıfa ölümcül bakışlar atarak herkesi susturdu.Sevdim ben bu hocayı.
Hoca:Eva'nın yanına otur.

Seçimini YapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin