Já jsem s Harrym

120 4 1
                                    

Tessa's POV.

"O to, že s ním nemůžeš být," povzdechne si Nao a já nestačím valit oči, prostě odmítám věřit vlastním uším. Tohle ani ve snu nemůžou myslet vážně. Naštvaně jsem došla k Harrymu a v protestujícím gestu ho vzala za ruku. Na Naomi šlo krásně vidět, jak se jí to co dělám nelíbí, ale já nejsem z těch co si do něčeho nechají kecat. Kdyby to byl Niall, fajn, poslechla bych si ho, protože dělá všechno co je v mým zájmu. Tihle lidi ne. Tihle nejsou spokojeni když něco není podle jejich představ. A jelikož tady Niall není a neříká, že s Harrym nemám být, otáčím se a vedu sebe i Harryho pryč. Oslava na hovno. Hádka se Zaynem mě už tak dost vydeptala a teď ještě tohle?

"Co mysleli tím, že jsi moc silnej?" ptám se když nasedáme do taxíku, protože Harry kvůli alkoholu nemůže řídit.

"No," řekl zatím co si stahoval okýnko aby si mohl zapálit. "Když odvedli tebe i Zayna, pokoušeli se mě přemluvit, abych odjel. Abych tě tam nechal. Jen tak. Odvedli mě na zahradu kde mi řekli, ať se vypařím. Což se mi nelíbilo a chtěl jsem jít dovnitř. Jenomže to nechtěli a tak mi ten s tim zlomeným nosem chtěl dát pěstí. Nasral jsem se a zmlátil je." Harry mluvil normálně, jako bychom mluvili o počasí. V jeho výrazu jsem neviděla žádnou stopu po lítosti.

"Aha," na víc se nezmůžu. Opřu si hlavu o jeho rameno a cítím jak mě hladí po ruce. Kreslí mi na kůži kolečka a já cítím, jak se uklidňuju.

Snažila jsem se nemyslet na to, jak se tenhle večer zvrtl, ale nešlo to. Bylo mi líto hádky se Zaynem. Prostě nechápu, jak se to mohlo stát a taky nechápu, jak jsem se z ničeho nic stala přítelkyní... Harryho Stylese. Zase. Minulost jako by se opakovala. Zachvěla jsem se a zavřela oči.

"Můžu dneska spát u tebe?" ptám se aniž bych se na něj podívala.

"Cokoliv chceš,"  v jeho hlase cítím, že se usmívá.

Zayn's POV.

"Co má on a já ne?!"

"Já nevím, je blbá."

"To o ní neříkej, Tomlinsone!"

"Mám důvod proč to o ní říkám."

"Jo, fakt?! tak jakej máš důvod hm?"

"Tvoje úžasná kamarádka, která tě vyměnila za mýho kámoše, mě jako malýho šikanovala, ve školce a dva roky základky. A teď dělá jako by nic! Do prdele, vždyť my se kvůli tomu i odstěhovali a ona neřekla ani jediný promiň?"

"Hm..."

"Hledáš lásku? jak vidíš, není o co stát. Já do ní zamilovanej byl. Jo, byla to dětská láska. Ale kvůli ní nejsem schopnej mít někoho rád. Šikanovat mě začala po tom, co jsem se jí vyznal. A očividně se nezměnila, jen teď ubližuje jinak. Nebo na tebe takhle ječela i předtím, než ses jí přiznal? Pochybuju."

"Já ji dostanu," říkám nehledě na to, co tu z něj vypadlo. Mě může jeho minulost být ukradená.

Tessa's POV.

Šla jsem další den od Harryho domů a hned po příchodu ke dveřím jsem začala litovat. Stál u nich Zayn, zády opřený o stěnu. Na kilometry z něj šla cítit vůně trávy a chlastu. S povzdechnutím jsem se opřela vedle něj. Nechat ho někde v tomhle stavu by mi lámalo srdce. Už jen ho takhle vidět a vědět, že je to kvůli mě bolelo.

"Zayne, víš že tě mám ráda, že jo?" neodvážím se na něj podívat.

"Tohle na mě nehraj kurva. Máme bejt spolu... beztak sme se chovali jako kdybychom spolu chodili a ty pak uděláš tohle... proč Tesso?" Slyším v jeho hlasu stopy smutku stejně tak jako agresivity. Určitě se hodně drží aby nezčal řvát.

Story of my life - One direction AUKde žijí příběhy. Začni objevovat