12 Mayıs

458 25 36
                                    

Evet, mektupları yazan Naruto.

Hayır, Sasuke'ye yazmıyor.

.
.
.

Oh, sevgili dostum. Biliyorum ki benden haber bekliyorsun, geç de olsa yolladığın mektupları alıp almadığımı sorguluyorsun, hatta belki de kendimi dehşet verici hüzün seline kaptırıp ele avuca sığmayacak kadar insana anca fayda sağlamış olan bu edepsiz hayatıma son verip vermediğimi merak ediyorsun! Vermedim, dostum, veremedim. Aklımdan geçmedi değil, hatta aklımla birlikte bütün vücudumu işgal etmek istercesine beni sardı olumsuz, çirkin düşünceler! Fakat rahmetli babamın bu halkta yarattığı yaraları, asla tam anlamıyla iyileşemeyeceği bariz izleri görünce bu düşüncelere kulak asamayacağımın farkına vardım. Her ne kadar korkunç, bir o kadar da garip düşünceler beni zor durumda bıraksa dahi dehşete düşmüş iradem yılmamakta kararlı. Buraya gelme amacımı yerine getirmeden kendi düşüncelerime nasıl kulak asabilirim, söylesene dostum?

Buraya gelme amacımı hala tam olarak idrak edemiyor olduğunun da farkındayım, sevgili hayat yoldaşım, sırdaşım! Fakat ne denli istesem de dillendirmeyi bırak, kağıda dâhi dökemem bu konuda hissettiklerimi. Her derdini seninle paylaşıp dermanını da seninle bulan bu aciz arkadaşının tek bir sırrını kalbine gömmesine izin vermeni umut ediyorum! Senin kadar anlayışlı bir insanın bana bu lüksü çok görmeyeceğine eminim.

Umuyorum ki bensizlik seni çok yıpratmamıştır, lâkin aynı zamanda umuyorum ki bensizlik seni hüsrana uğratmıştır. Burada üzerime hançer gibi saplanan kötü niyetli bakışlardan sonra sevildiğimi hissetmeye ihtiyaç duyuyorum çünkü, can dostum!

Countdown to "Harakiri" [Sasunaru]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin