Nazywam się Olivia Black. Kiedyś miałam na imię Nikol Irwin lubiłam chodzić w luźnych dresach lub legginsach. Do tego zawsze zakładałam za duże i rozciągnięte ,babcine sweterki i uczyłam się bardzo dobrze. Nie miałam przyjaciół poza moim bratem wcześniej mną się opiekował. Był miły kochany i pomagał mi. No właśnie wcześniej. Po śmierci rodziców którzy zgineli w poważnym wypadku samochodowym opiekował sie nami wujek. Zawsze pijany nie zwracał na nas uwagi. Mój brat znalazł kolegów przez których wpadł w złe towarzystwo. Naśmiewał się ze mnie.
Bił. Poniżał ,aż pewnego razu jego przyjaciele pobili mnie do nieprzytomności gdy się obudziłam leżałam na podłodze a oni się śmiali. Tego dnia nie wytrzymałam i postanowiłam uciec. Napisałam list do brata. Który brzmiał tak;
,, "Braciszku"
Mam nadzieje że przeczytasz ten list i następnym razem ty i twoi przyjaciele powyślicie zanim następnym razem podniesiecie na kogoś ręke. NIE SZUKAJCIE MNIE I TAK NIE ZNAJDZIECIE!!!!!!!!!!!
Twoja (nie) siostra!"Spakowałam takie rzeczy jak; telefon , ładowarke, ubrania, bielizne. Wziełam plecak. Sprawdziłam czy wszyscy śpią i wyszłam uprzednio zostawiając list na biórku brata.
Kupiłam bilet do LA ( Los Angeles) i poszłam na odprawę. Poleciałam lot z Sydney do LA był naprawdę długi. Chodziła bez celu po parku. Usiadłam na ławce i zaczęłam płakać myśląc o tym co oni mi zrobili. Po ostatnim pobiciu bolała mnie kostka nie mogłam dalej iść. Zauważyłam dwuch napakowanych facetów którzy przysięgli się do mnie i spytali czemu płacze powiedziałam im że nie ważne chciałam wstać ale uniemożliwił mi to ręką jeden z nich dodał że ma na imię Jack a jego kolega Mike i wezmą mnie do ich domu i tam im powiem co sie stało. Bez zastanowienia poszłam z facetami. Jack przedstawił mnie swoim przyjaciołom i powiedziałam mu czemu płakałam on zaproponował żebym została na stałe i zostałam. On powoedział mi o tym że jest bossem najgroźniejszego gangu na świecie o nazwie ,,Blood Angel''. Przyjęli mnie do gangu i tak zaczęła sie moja historia...Tak wiem że krótki ale pisałam o 1 w nocy i nie miałam weny. Ale mam nadzieje że sie wam spodoba.
❤️✨
CZYTASZ
Bad Sister / 1D and 5SOS
FanfictionHistoria o dziewczynie która chciała rozpocząć nowy rozdział w życiu. Reszty dowiecie się z prologu. ❤