Okulda Son Gün

15 10 2
                                    

     ...

    
BEŞ YIL ÖNCE..
   
  
    Henüz çocukluk  çağlarında olan bu kişi Mehmet'ti.
Mehmet arkadaşları tarafından dışlanan,terslenen,sürekli hor görülen bir çocuktu.İtip kakan arkadaşlarının arasında hayatı bir hayli zor geçen Mehmet,okula dahi gitmek istemezdi ama ailesi...
Bir Türk aile klasiği.Herkeste olduğu gibi Mehmet'te de aynı aile diyalogları."Okuyacaksın,adam olacaksın."
Ailesine defalarca okula gitmek istemediğini anlatmaya çalışan Mehmet'in bu çabaları bir hiçti.Mehmet ailesinin zorlaması ile okula giderdi.

  Yorgun ve her zamanki gibi üzgün bir şekilde yatağına geçmişti uyumak için.Ve tabi her zaman ki gibi gökyüzündeki o koca dolunaya son kez baktı daha sonra uykuya daldı.

Sabah olmasıyla beraber kahvaltısını yapan Mehmet okulun yolunu tuttu.Her şeyi zamana bırakmıştı çünkü başka hiçbir çaresi yoktu.

Mehmet'in okuldaki son senesiydi.Her şeye katlanıyordu bu sebepten.

Sınıfları 24 kişilik bir sınıftı.Bunlardan 15'i erkekti.Zaten Mehmet'in yakın olduğu tek isim vardı.O da Murat'tı.Yani bu demek oluyor ki sınıfta Mehmet ve Murat dışındaki 13 erkek bu ikiliye düşmanlardı.Türlü türlü iftiralar,çeşit çeşit hileler,okul için ne kadar yasak hareket varsa hepsini yapıp Mehmet'in üzerine atarlardı.

Tüm bu iftiralar üzerine atılmasına rağmen Mehmet derslerinde çok başarılıydı.Okulu her ne kadar da sevmese her zaman başarılıydı.Mehmet tam bir araştırmacıydı.Okul çıkışlarında sürekli araştırmalarla geçirirdi zamanını.Eve gittiğinde bulduğu ufacık bir aleti önemli bir makine hâline getirirdi.Sırf bu yüzden öğretmenlerin gözdesiydi.Sürekli öğretmenlerinin gözüne giren Mehmet'i diğer sınıf arkadaşları gözden düşürecek planlar yaparlardı.

  Düşmanlarının sürekli ona iftira atmalarıyla daha önceden 2 uyarısı olması nedeniyle Mehmet daha tedbirli davranıyordu.Eğer olur da bir uyarı daha alırsa okuldan uzaklaştırma alacaktı.Oysa bunu ailesinin duyması bile onun için bir felaketti.

Düşman gruptan Kaan,grubu topladı ve plan yapmaya başladılar.Gruptan Kemal'e yönelerek parasının kaybolduğunu ve Mehmet'in çaldığını söylemesini ve gruptan birkaç görgü tanığı toplamasını söyledi.

Öğle molasıydı.Mehmet yemek yemek için bahçeye indiğinde devreye sokmuşlardı bu kirli planı.Gerçekleşen bu plan karşısında Mehmet'i müdüre şikâyet ettiler.Arama yapıldı ve söylenen miktar Mehmet'in çantasından çıktı.Ve disiplin kurulu toplandı.Ne kadar Mehmet okulun gözde öğrencisi olsa da bu onun son hakkıydı,onların yapacak hiçbir şeyi yoktu kural buydu.Ve toplantı sonunda Mehmet'in okuldan atılmasına karar verildi.

Ailesini okula çağıran müdür gerekeni anlatmak için bekliyordu.Mehmet ise bu olaylarla bi alakası olmadığını,ona kumpas kurulduğunu nasıl anlatacağını düşünüyordu.Gerçi anlatsa bile değişen bir şey olmayacaktı.Ailesi ona inanmayacaktı ve çok kızacaklardı.

...

BLUE WOLF Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin