...
Mehmet uzun süreli bir araştırma yaptı.Odası adeta kitap yığınıydı.Kitapların arasında kaybolmuştu resmen.Bir yandan teknolojik aletleri kullanarak bir yandan da ansiklopedilerden ve kitaplardan yararlanarak araştırmalarına son gaz devam ediyordu.
Kahramanımızın aklında çocukluğundan beri en büyük,hatta tek hayali olan en sevdiği ve ona göre devasa olan aya ulaşmasını sağlayacak bir makine vardı.Taşı,hayalindeki makineye ulaşabilmesi için ana etken olarak gören Mehmet bir yandan da taştan korkuyordu.Çünkü taş,tek bir hareketiyle yakınında ne varsa silip süpürebilecek tehlikedeydi.Bu sebeple bu makineyi ilerletmek için can atan Mehmet bir yandan da çekimser davranıyordu.Günlerce uyumayan Mehmet'in ne uyku düzeni ne de yemek düzeni kalmıştı.Çoğunlukla ailesi uyurken çalışarak ses çıkarmamaya da gayret ediyordu.
Çok zeki bir çocuktu.Bu iş onun için çok önemliydi.En ince detayına kadar dikkat etmişti.Bir gün annesi odasından gelen sesleri işitti.Bütün tedbirini alan kahramanımız odasına yaklaşan olursa diye düşünerek odasına bir alarm sistemi kurmuştu.Ve o da ne!Alarmlar devreye girdi.Neyseki bu alarmların devreye girmesini düşünerek sesleri sadece kendisi duyacağı şekilde kendine bir kulaklık tasarlamıştı.Olası durumlarda bu kulaklık sayesinde tüm tehlikeler ona bildiriliyordu.Odasını acil durumlar için hazırlamıştı ve bir tuşla odasını eski hâline çevirebilecek düzeni sağlamıştı.Ve bu sistem devreye girdi.Annesi odaya girmişti.Oğlunu yatağında görünce "Sanırım sesleri yanlış duymuşum." diyerek kendi odasına yöneldi.
Annesi odadan çıkınca,zaman kaybetmeden odasını eski düzenine getirdi ve çalışmalarına devam etti.Lazer sistemi ile taşı çoğaltmak istiyordu.Böylece taşın tek işlevini birden fazla güç hâline getirebilecekti.
Taşı ortadaki yüksek masanın üzerine koydu.Yaptığı lazer sistemi devreye geçirdi.Taşın üzerini masmavi ışıklar sarmıştı.Taş biranda havaya kalmıştı.Gözleri lazerin saçtığı masmavi ışıkla dolmuştu.İcadıyla taşın içindeki çeşitli güçleri basamak basamak eklemek istemişti ve başarılı bir yol katettiğini düşünüyordu.Tek hamlesiyle 11 taş masanın üzerine indi.
Kahramanımız artık kendine daha fazla güveniyordu.
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BLUE WOLF
FantasyÇocukluğundan beri kurduğu hayallerinin peşinden giden çocuk.Hayallerini gerçekleştirir ve tüm dünyanın konuştuğu kahraman hâline gelir."Mavi Kurt"