Gökyüzünden Düşen Cisim

19 9 1
                                    

   ...

      Koridor başında ailesini bekleyen Mehmet babasının ve annesinin kapıdan girdiğini görmüştü.Hemen onların yanına giderek suçunun olmadığını anlatmaya çalışıyordu.Adeta bir balık gibi çırpınıyordu ama ne yapsa nafile.Babası "Şimdi göreceğiz." diyerek öğretmenler odasına yöneldi.Odaya girdiler ve olan biten her şeyi müdür bey anlattı ailesine.Bu duruma ailesi kat kat sinirlendiler.Bu sinirinin üzerine Mehmet'e doğru yöneldi babası.Bir ton lâf etti en sonunda ona vurmak için harekete geçerken etraftaki öğretmenler onu sakinleştirmeye çalıştılar.

  Mehmet sınıfına doğru eşyalarını toplamak için yöneldi.Murat ve Mehmet'in sevdiği kız vedalaşmak için yanına geldiler.Mehmet ise 'Günün birinde adalet yerini bulacak." diyerek vedalaştı.Tam sınıftan çıkacakken ona iftira atanların kahkahalarını duydu.Onlara doğru yönelerek "Sizinle elbet bir gün görüşeceğiz." diyerek uzaklaşmıştı.

  Okulda işi biten Mehmet ailesi ile evin yolunu tuttular.Ne annesi ne de babası sakinleşmeye niyetleri yoktu.Mehmet'e etmedikleri lâf kalmadı.Onlar konuştukça Mehmet daha çok bunalıma giriyordu.Artık hiçbir şeyden ümidi kalmamıştı.Ailesi hiç anlayışlı değildi.Günlerce odasından çıkmayan Mehmet bunalıma girmişti.

  Günler günler geçmişti ve sadece icatlarıyla vakit geçiren Mehmet uzun süre sonra ilk kez dışarı çıkmıştı.Kafasını dağıtmak için gece yarısına kadar dışarda vakit geçirdi.

  O dolunaylı gece de Mehmet yine gözlerini gökyüzünden alamıyordu.Bir ağacın yanına kıvrılıp büyülenmişcesine öylece gökyüzüne daldı.Derken o koca dolunayın yanında alev topu gibi bir cismin yaklaştığını gördü.Ama hayal mi gerçek mi olduğunu anlayamadı.Önce gözlerini ovuşturdu.Sonra tekrar baktığında o cismin daha da büyüdüğünü farketti.Mehmet'in bulunduğu yerdeki tepenin arkasına düşen cismin yanına koşarak merakla ve bir o kadar da korkuyla yaklaştı.Uzun bir koşunun ardından nefes nefese kalan Mehmet sonunda cismin yanına gelmişti.Köz gibi parça hâline gelen bu cisim Mehmet'i hayrete düşürdü.Eline bir değnek parçası alan Mehmet cismi dağıtmaya başladı.Biraz dağıttıktan sonra ortaya büyüleyici parlaklıkta olan,gözlerini kamaştıran bir taş buldu.

  Biraz korku ve bir o kadar da heyecanla eve doğru ilerleyen Mehmet günlerce o taşın ne olduğunu araştırdı.Bu araştırmanın sonunda taşın isminin "Hypatia" olduğunu ve "Callistio" gezegenine ait olduğunu öğrendi.Bu büyüleyici taş çok değerliydi.Kimin eline geçerse o devasa bir güç ortaya çıkarabilirdi.Ne yapacağını bilemeyen Mehmet o taşı saklamaya devam etti.

 

BLUE WOLF Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin