''LİDER UYANSANA!!'' Bir ses ile uyanmıştım. Kapımı kıracaktı adeta. Ah doğru yurtta yaşıyordum ben.
''Ne var be!'' Karşımda boyu yaklaşık 160 civarı biri duruyordu. Ciddiliğim gitmiş kahkaha atacaktım.
''Bu ses ne- Bir dakika boyun kaç senin?!'' Arkada boyu benim boyumdan da uzun olan biri dalga geçerken gülme krizi geçiriyordu.
''Bu gitar var ya!'' Kısa boylu olan eline odamda bulunan gitarı aldı.
''AAh, uzak dur benden!'' Ve kovalamacaları başladı.
Evet, okulun küçük öğrenci yurdunda yaşıyorduk. Her katta 1 daire ve o dairelerde toplam 5 kişi yaşıyordu. Son 1 kişi yoktu. Odam boştu ve şansa karışık kalabiliyorduk. Umarım güzel bir kızla odayı paylaşırım.
Uzun boylu olan saklanacak yer bulamadığı için arkama saklanmıştı.
''Adın her neyse git şuradan işim var görmüyor musun!'' Boyu kısaydı ama keşke boyu kadar hareket etseydi.
''Bu gürültü de ne bir oyun oynatmadınız ha! Silah sesini duyamıyorum!'' Uzun boylu çocuğun odasından kendisinden kısa bir erkek çıktı. Sesi kalındı ve kesinlikle görünüşü de çok iyiydi, tek eksik galiba weeb biriydi.
''Gitarımı alsam da bir tanışsak ha?'' Bağırıverdim.
''Peki, buyur. Ben Lee Jihoon. Hepimiz 3A sınıfı öğrencileriyiz galiba.'' Kısa boylu çocuk konuştu.
''Teşekkür ederim gitarımı kırmadığın için, ben Choi Seungcheol.'' dalga ve küçük gülümsemelerle ben de tamamladım.
''Ben Kim Mingyu ve bu oyun manyağı da Jeon Wonwoo.'' Ah şu uzun boylu çocuğu sanki bir dergide görmüştüm ama.
''Sen model değil miydin ya?'' Dayanamayıp soruverdim.
''Evet, profesyonel model olmak istiyorum. Sadece okul için ara verdim, yazın çalışacağım galiba.''
''Ahh, anladım.''
''Bu arada 5 kişi olmamız gerekmiyor mu?'' Wonwoo, evet sesin beni kesinlikle çok fena büyülüyor. Sesleri değişebiliriz hani.
''Hı, evet. Biliyorsunuz ki kızlı-erkekli oda olabiliyor ve bu erkek lisesi ilk kez kızlara da açık oldu. Kız gelirse heyecanlanmıyoruz.'' Her dairenin yöneticisi gibi ben de bu dairenin yöneticisiydim.
''Diyene bak, odası boş olan kim, dolu olan kim. Tek başıma rahatım odamda, oh.'' Jihoon ilk başta trip atar gibi davransa da sonradan gülmeye başladı.
''O zaman bir oyun oynayalım, ilk kim bu kapıdan içeri girerse onunla sevgili olacağım!'' İddialı bir şekilde konuştum.
''Güzel kız çıkarsa öldürürüm seni!!'' Wonwoo güldü,
''Kimse gelmezse eğer çok kötü kahkaha atarım.'' Jihoon da güldü.
''Göreceğiz, ama sorun şu ki erkek çıkarsa ne yapacağım.'' Biraz korkmuştum. Tabi herkesin cinsel yönelimine saygı duyarım ama ben işte erkeklerden hoşlanmıyorum. Yani öyle düşünüyorum.
''O zaman daha büyük bir kahkaha atarım.'' Jihoon gülmeye devam etti, nefes alamıyordu gülmekten neredeyse.
''Ben de.'' Wonwoo ve Mingyu da Jihoon'a katıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Rapunzel
Fanfiction''İlk kim bu kapıdan içeri girerse onunla sevgili olacağım!'' Seungcheol iddialıydı. ''Güzel kız çıkarsa öldürürüm seni!!'' Wonwoo güldü, ''Kimse gelmezse eğer çok kötü kahkaha atarım.'' Jihoon da güldü. Kapı açıldı ve uzun, sarı saçları olan b...