''Evet, kız geldi ehehe~'' Jihoon fısıldadıktan sonra arkadan beni iterek Jeonghan'a yaklaştırdı.
''Eee- Umm- B-Ben bu dairenin lideri gibi bir şeyim, Cho-Choi Seungcheol!'' Neden kekelemiştim?!
''Ben de Jeonghan, Yoon Jeonghan.'' Gülümsemişti, bir saniyeliğine gülüşüne aşık oldum. Agh, ne saçmalıyorum! Ben KIZLARDAN HOŞLANIYORUM!
''Ben de Kim Mingyu, kısa boylu olan Lee Jihoon, bu telefonlu- hey hala oyun mu oynuyorsun manyak! Neyse bu Jeon Wonwoo.'' Mingyu hızlıca tanıttı herkesi.
''Ben söyleyebilirdim yalnız, ağzım dolu değil.'' Jihoon yine her zamanki ifadesini takındı.
''Bananee~'' Mingyu ise dalgaya vurmaya devam ediyor, boy farkı çok koyuyor olmalı Jihoon'a.
''Şey.. odam nerede?'' Diğerleri anlaşırken -gerçi bu kavgaya ne kadar anlaşma denirse- Jeonghan bana odasını sordu.
''Benimle aynı odada kalacaksın, rahatsız olursan Jihoon'un odasına geçebilirsin, tek kalıyor o. Jihoon ve ben birlikte de kalabiliriz yani.'' Neden böyle bir şey dedim ki şimdi.
''Teşekkür ederim, seninle birlikte de aynı odada kalabiliriz hiç sorun değil.'' İnce sesiyle sanki melodiymişçesine konuştu.
''Ateşin mi var? Yüzün neden kızardı?'' Odaya girmeden önce kolumdan tuttu.
''A-Alerjidir.'' Neden heyecanlandım. Yarın önüme gelen kızla yatmam lazım.
''Ahahaha, peki.'' Kendimi garip hissediyorum.
Odasıyı gösterdim ve bavulunu boşaltmaya başladı.
''Cidden benimle kalmaktan rahatsız olmazsın değil mi?'' Niye sordum yine!
''Niye rahatsız olayım ki?'' Salağım! Bir şey bulmam lazım, ummm..
''Ben çok dağınıktırım, temizlik yada yatak toplama, eşya toplama falan ayda 2 kere yaparım da.''
''Sorun değil, ben yaparım senin işlerini de.'' OLMAZ PORNO DERGİLERİMİ GÖRÜRSÜN YOKSA! YOK, YOK, YOK ,YOK ,YOK, YATAĞIMIN ALTINDA KOLEKSİYONUM VAR! SİKTİR!
''Yo-Yok. Ben hallederim, düzeltmem lazım bu dağınıklık işini!''
''Umm, peki.''
''Kapıyı kilitliyorum ama rahatsız olmazsın değil mi?''
''Anahtar orada olduğu sürece sorun değil.''
Kapıyı kilitledikten sonra yatağa uzanıp telefonumdan Netflix'i açtım. Dizi izleyerek dikkatimi dağıtmam lazımdı. Arada Jeonghan'a baktığımda gözgöze geliyorduk ve hızlıca ikimiz de kafamızı telefona gömüyorduk, çok garip bir atmosfer vardı kesinlikle.
''Yarın okul var ama hadi sabaha kadar dizi izleyelim.''
''Tamam!'' Sesi neşeli çıkmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Rapunzel
Fanfiction''İlk kim bu kapıdan içeri girerse onunla sevgili olacağım!'' Seungcheol iddialıydı. ''Güzel kız çıkarsa öldürürüm seni!!'' Wonwoo güldü, ''Kimse gelmezse eğer çok kötü kahkaha atarım.'' Jihoon da güldü. Kapı açıldı ve uzun, sarı saçları olan b...