Sabah 6 olmuştu. You dizisini izliyorduk ve kesinlikle efsaneydi.
''Abi benim öyle sapığım olsa ben kafayı yerim ama tatlı çocuk şimdi.'' Jeonghan hala enerjikti.
''Zeki biri yani Lelouch ile yarışabilir o iki yüzlülük sayesinde.''
''Kesinlikle! Yani ben hem kıza mükemmel erkek arkadaş olup hem de yolumdaki tüm engelleri yıkamam, özellikle insanları öldürmem. Arkamda kanıt kalır mutlaka.'' Jeonghan diziyi sevmişti galiba.
''Eğer ana karakter olan kız sen olsaydın ve ben de erkek karakter olsaydım ben de aynısını yapardım, neden seni kaybetmek isteyeyim ki.'' Ben bunu dedikten sonra bir sessizlik oluştu.
''Ah, saat gelmiş kahvaltımızı yapıp okula gidelim.'' Sessizliği bozdum çünkü ortam aşırı daraltıcıydı.
-------
''Jeonghan'dan duyduğuma göre sabaha kadar dizi izlemişsiniz. Çocukluk arkadaşım daha benimle telefon şifresini paylaşmıyor ama daha dün tanıştığı biriyle en değerli dizilerini izliyor, hmmmm..'' Jihoon ile teneffüs de kolidorda yürüyorduk.
''Bilmiyorum, içimden geldi.''
''İçinden geldiğine emin miyiz? Havada aşk mı kokuyordur sence ha Wonwoo?'' Araya Mingyu da katıldı.
''Saçmalamayın! Yani ben bir kere kızlardan hoşlanıyorum ve bakar mısınız çocuğa kız gibi saç uzatmış, odamda kız beklerken kıza benzeyen bir gay çıktı! Aish, ben gidiyorum!'' Kafamı yukarı kaldırdığımda herkesin bana baktığını fark ettim ve karşımda da Jeonghan vardı.
''Evet, Cheol haklı. Bizim sınıftaki kızlardan daha güzel!'', ''Kız gibi çığrışlarını merak ediyorum hahaha!'' Herkes fısıltıyla konuşuyordu.
''Ben... Ben..'' Gözleri dolmaya başlamıştı ve hızlıca koşarak merdivenlere doğru ilerledi.
''Jeonghan?'' Neden dedim ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Rapunzel
Fanfiction''İlk kim bu kapıdan içeri girerse onunla sevgili olacağım!'' Seungcheol iddialıydı. ''Güzel kız çıkarsa öldürürüm seni!!'' Wonwoo güldü, ''Kimse gelmezse eğer çok kötü kahkaha atarım.'' Jihoon da güldü. Kapı açıldı ve uzun, sarı saçları olan b...