not: hyemin ve nayea'nın ilişkisine çok fazla değinmeyeceğim. bu sebeple seungcheol'un ve nayea'nın hyemin hakkında konuştukları kısımlar atlıyorum ve ilerideki bölümler için de bazı kısımlarda bu geçerli olacaktır.
''Jeonghan işte bana böyle söyledi. Bilmiyormuş. Demek ki içinde hala bir şeyler vardır. Bilmiyorum cevapları genelde 'Evet demek istiyorum da içimi kemiren bir şeyler var.' dercesine gibi bir şey bence.'' Nayea ile kafede otururken birbirimize konuşmalarımızı anlatıyorduk.
''Cidden ben de ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Sanki kafesteki bir kuşum ama kafesin demir parmaklıklarının arasından geçip sonunda kaçmam gereken bir şans olmasına rağmen kaçamıyorum da.''
''Düşüneceğiz elbet. Ben de ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Birlikte bu işe girdik ve bir yolunu buluruz bir şekilde.''
''Nayea.. ben cidden Jeonghan'ı seviyorum.'' Nayea'ya sarılıp ağlamaya başlamıştım. Nayea ise kulağıma ''Yolunu bulacağız mutlaka.'' diyerek fısıldıyordu.
***
Okula gittiğimde ilginç bir şekilde herkes bana bakıp fısıldamaya başlıyordu. Bu sefer ne dedikodusuydu çok merak ediyordum. Yanıma Jihoon'un yaklaşmasıyla olayı öğrendim. Nayea ile kafeye gittiğimde sarılarak ağladığım sırada birileri fotoğrafımızı çekmişti ve okulumuzun forum sayfasında isimsiz biri yayınlamıştı, başlık ise mükemmeldi, 'Sea Koleji Müdürünün Oğlu Choi Seungcheol Ve Melon Grup'un CEO'sunun Kızı XXX Kafe'de Birbirlerine Samimi Şekilde Sarılırken Yakalandı!!'
Jihoon'a olanları anlatırken tam karşımda telefonuna bakan Jeonghan belirdi. O haberi okuduğu belli oluyordu. Gözleri kıpkırmızıydı. Büyük ihtimal tüm gece ağlamıştı ve ben ona hala gerçeği anlatamıyordum. Kızarmış gözleriyle bakan bakarak duraksayan Jeonghan'ın yanından sanki umursamazcasına yürüyüp geçmiştim. Evet, benim de canımı yakıyordu ama eğer benimle birlikte olamazsa dünyanın en iyi erkeğine sahip olacaktı, belki Jisoo onu daha çok mutlu edecekti. Yine de Mingyu'yu bulmam lazımdı ben kolayca vazgeçmem. Benim olacaksın Yoon Jeonghan. Zorla da olsa benim Rapunzel'im olacaksın. İstemesen de.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Rapunzel
Fanfiction''İlk kim bu kapıdan içeri girerse onunla sevgili olacağım!'' Seungcheol iddialıydı. ''Güzel kız çıkarsa öldürürüm seni!!'' Wonwoo güldü, ''Kimse gelmezse eğer çok kötü kahkaha atarım.'' Jihoon da güldü. Kapı açıldı ve uzun, sarı saçları olan b...