UPDATE × NEWS

78 4 5
                                    

Bună tuturor! Știu că nu am postat de 6 luni😅😅😅 și vreau să îmi cer scuze dar am avut probleme personale și acum nu știu dacă vedeți asta și vreți să mă aruncați în Tartarus sau doar sunteți bucuroși.
Oricare ar fi reacția vreau să știți că nu voi mai fi activă pe wattpad. Dar nu vă întristați! Povestea "O nouă zeiță" e mult prea importantă pentru mine, așa că uitați ce am făcut. Am căutat mai multe persoane care ar fi interesate să o continue și am găsit persoana potrivită. Prietena mea marcelineolga va continua povestea.
"O nouă zeiță" va fi postat din nou pe contul ei, doar cu mici modificări. Cea mai mare noutate pentru voi este că, din păcate, nu va mai fi o poveste
(y/n). În rest, vor fi doar mici modificări aduse. Și stați calmi, stilul ei de scris e asemănător cu al meu, iar eu o voi ajuta la scrierea poveștii. Capitolele vor fi postate regular și nu o să mai treacă luni de zile până când să citiți ceva. Chair îmi pare rău pentru asta. Sincer. Știu că lumea asta  nu e corectă. E rea și plină de ură, iar oamenii ca noi au nevoie de o poveste bună cu care să se hrănească. Vroiam să zic ficțiune, dar cine știe. Poate totul e real, sau poate nu. Asta e magia: nu știi niciodată.
Îmi pare rău să îmi iau la revedere de la voi, dar nu fiți triști! Dacă vă e dor de mine doar întrebați-o pe Rara (marcelineolga) ce mai fac.
Vă urez tot binele din lume și baftă la școală! Sper să fie totul bine în viețile voastre, chiar țin la voi. Țin la voi atât de mult încât azi o să vă răspund la toți dacă aveți ceva să îmi spuneți. Vă rog, lăsați în comentarii cum vă simțiți despre acest capitol. Vreau să știu dacă aveți vreo întrebare. Sunt curioasă dacă vreți să merg în Tartarus și să pot găsi calea înapoi sau vreți să rămân acolo până la moarte. Vreau să știu ce mai faceți și cum vă este viața. Cum vă simțiți despre începerea școlii? Vă place, nu vă deranjează sau vă e groază? Sunteți timizi și nu prea vorbiți cu nimeni și de asta urâți școala sau sunteți super extrovertiți și nu vă pasă. Dar cea mai importantă întrebare: cum vă simțiți -fizic și emoțional- ? Sunt curioasă și chiar vreau să fiți bine, iar dacă nu sper să vă pot ajuta. Dacă nu doriți să știe toată lumea și să îmi scrieți în comentarii, puteți să îmi dați mesaje private, promit să vă răspund!
Dragi semizei, asta e tot. Vă iubesc mult și vă mulțumesc!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 04, 2019 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

O nouă zeiță Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum