Г.Т на Jungkook
Това не трябваше да се случва сега как ще ми прости. Харесвам я от втори клас. Нямам представа какво ще е нужно да направя. Тя никога няма да ми прости.Г.Т. на Jennie
Тази мръсен плъх (тва е за NqkvaTam)
Не искам да я виждам тази мазен гей. Аз се мъча да му правя изненада.
Веднага се прибрах нищо не ме интересуваше. Мислех да мина през магазина. Имах 10 лв.
Г.Т. на Jungkook
Защо ми беше да казвам простотията на Jimin. Боже мой.
Малко след това V ми се обади. Този тъпак започва да ми лази по нервите. Знам че ме харесва но Jennie не правеше така.
Куки: Виж сега не ми е до теб. Преди малко се разделих с Jennie.
V: Знам за това. Казаха ми. И добре ли си. Много те харесваше.
Куки: Какво значи "харесваше". Нещо което не знам.
V: Jisoo ми се обади и ми каза да видя как си защото Jennie ти е казала много неща. А тези които ти не си чул. Охохо. Нямаш си на представа.
Куки: Много ли е зле???
V: Ами... Да. Знаеш ли искаш ли да отидем в парка. Времето е чудесно. Ще се разсееш.
Куки: Всъщност това не е никак лоша идея. Ще съм там в 14:30. Чао.Мислех да отида с него. Надявам се така да ми стане по добре. Не само да мисля за нея.
Г.Т. на Jimin
Това се получи много зле. Точно на нея ли го каза. Обаче никога не съм знаел че Jennie има такъв речник. Колко много обиди и псувни. Майко мила.Г.Т. на Jennie
Може би така е най добре. По филмите всъщност изглежда по болезнено но явно не е. Момичетата по филмите ядът сладолед и реват а аз ще отида на шопинг. 😅😅😅😅😆. Мислех че той ще ме зареже пръв но ти какво стана. Оказа се един долен боклук. Обаче той се остави парите в стаята.
Изтърчах, рових под леглото под шкафа. Накрая намерих буркан с кламери. Учудих той никога не е обичал нещо в буркан. Когато го отворих намерих пари и ключа му от тук. Поне знам че не може да влезе тук. В този буркан имаше 120 лв.
Охо. Ще си купя новото пролетно яке от Зарата за 100 лв и ще почерпя себе си. С едни яки очила от мола.
Г.Т. на V
Не очаквах че ще се съгласи. Все пак мога да му покажа че може между нас да се получи нещо.