Kai:
BANA BUNU AÇIKLAKai:
BANA LÜTFEN BUNU AÇIKLAKai:
AÇIKLAKai:
LÜTFENSoo:
Açıklanacak bir şey göremiyorumKai:
NE DEMEK YOKSoo:
Büyük harfle yazma sinirlerim bozulduKai:
KyungsooBeni öptün
Öptün beni
Soo:
Evet öptümNolmuş öpemez miyim?
Kai:
Kyungsoo yanaktanda değilBildiğin dudaktan
Soo:
Sigara içiyordun öpesim geldiKai:
Yapma canım yanıyorBenim olmanı isterken
Kuzenimin olman zaten yeterince acıtıyor
Soo:
Beni gerçekten seviyor musun?Kai:
Hala göremedin mi?Kyungsoo,hayatın içinde her şey varsa
Benimde içimde sen varsın
Seni çok seviyorum
Soo:
Çıkışta beni bekle sınıftaGörüldü✔️✔️
Kai
Telefonu sıranın altına koyup yanımda oturan Baekhyun'a döndüm. Ona döndüğümü farkedince ağzında ki keki yutup bana baktı.
"Leydi Kai oldukça heyecanlı"
Haklıydı. Kyungsoo beni öpmüştü lan beni!
"Oğlum kalbim çok hızlı atıyor lan"
Lafımın üstüne bir kahkaha patlattı gerizekalı. Tüm sınıfın bakışları bize dönerken ağzına çakmak istedim.
"Jongdae bebeğim bugün okula gelmeliydi. Ah ah çok şey kaçırdı."
Elimin tersiyle ağzına hafifçe vurdum. Sızlanıp elimi ittirdi.
"Kyungsoo çıkışta bekle dedi."
Gözlerini pörtleterek baktı. Salak çok komik duruyordu ama tatlıydıda.
"Hasiktir. Kai bu ayakta sikecek seni."
"Off."
Kafamı sıraya koyup yüzümü Baekhyun'a çevirdim.
"O senin yengen yengen."
Yaptığı replikle yüzümü buruşturdum. Aslında bakılınca öyle oluyordu,eniştemi seviyordum. Çalan zille oflayıp,bakışlarımı zaten önceden toparlanan sınıf arkadaşlarıma çevirdim.
"Ben kaçar. Sanada bol şanslar esmer çiçeğim."
Yanağıma sulu bir öpücük konduran Baekhyun'u başımla onayladım. Sınıf yavaş yavaş boşalırken heyecanım daha bir artıyordu. Sınıfa gelip ne yapacaktık ki?
Gözlerimi kapayıp gelmesini bekledim. Bahar yavaş yavaş geliyor,sıcaklar başlıyordu. Bu yaz tüm tatil planlarıda iptaldi üstelik. Lanetler yağsın sınava. Sağ tarafımda hissettiğim hareketlilikle irkilip gözlerimi açtım.
Aynı benim gibi kafasını sıraya koymuş,bana bakıyordu. Kalbimin Halaylı zurnalı düğünde halay başı çeken Mahmut Tuncer gibi hareketle attığını hissedebiliyordum. Yahu insaf be adam buda kalp.Yutkunup gözlerine baktım. Allahım aklıma mukayyet ol,yoksa delireceğim.
"Dudaklarını öpmek istiyorum."
Ben Bebe Rexha'ya fena düşüyorum
Ayrıca umarım beğenirsiniz çünkü ben hiiiç beğenmedim.